2012. március 20., kedd

Újra itthon:)

Betegség kitart sajna, kicsit borul minden emiatt, nincs mozgás, nincs étvágy, ami van az mézes tea, módjával...

reggel tea
ebéd 1 húsleves, 1 rántott alsó comb csemegeuborkával
du. 2 dl narancslé, sok tea
vacsi mégnemtom...

eddig: 581 kcal és 71g ch

még kéne valamit enni, aztán holnap reggel mérek...
du 82,2 kg voltam, kíváncsi vagyok a reggeli eredményre...

felsőbb utasításra -Férj- megettem vacsira 70g rántott csirkecombot csalamádéval :)

update: kb 1000 kcal és 95g ch 

5 megjegyzés:

  1. Ez így nagyon-nagyon nem jó!!!

    Találj ki valami értelmes étrendet, mert lehet ugyan, hogy fogsz most, de tönkreteszed közben magad. 580 kalóriával érni estig? Nem vagy észnél...

    1400 kalóriás étrend, értelmesen, előre kitalálva és megtervezve. Különben kórház lesz a vége, attól félek.

    VálaszTörlés
  2. Ne bánts, tudom, hogy értem és nem ellenem és köszönöm is!
    Este ettem még, egész du utaztunk és beteg is vagyok mézes tea megy meg valami cukros szirup is!

    VálaszTörlés
  3. Nem bántalak, nem szándékom, éppen azon aggódom, hogy te bántod magadat :( Betegség esetén mondjuk érthető, de akkor is oda kellene figyelni, éppen a mihamarabbi gyógyulás miatt.

    VálaszTörlés
  4. No, ettem ma rendesen, igyekszem tartani az 1200-1300 között, remélem beáll a dolog, meg kell terveznem az étrendet, igazad van, mert estére sokszor maradok 800-900 kcal-val, de már későn nem akarok enni!
    Fogok sütni zabkekszet azt eszegethetem este a tea mellé, 1-2 darabot!( ch este mehet? vagy inkább gyümölcs?)
    Már tudom miért vagy Boszi! :D

    VálaszTörlés
  5. :)

    Szerintem a tökéletesen elosztott tápanyagarányokat Shapeshifter blogján találod meg. Szénhidrátot ebéd után már csak nagyon mértékkel kellene enni, estére egyáltalán nem. Na persze, én sem bírom ezt betartani, de ez lenne az elmélet :)

    VálaszTörlés