2012. április 27., péntek

Péntek

reggel: kávé
ebéd: karalábéfőzelék tojáspörkölttel
uzsi: ua+müzli
vacsi: 2 virsli, 50g rozskenyér, mustár, 50g retek

összesen: 1240 kb.

mozgás: Tracy pp-45 perc

Arra gyanakszom, hogy az intervall megdobta az anyagcserémet, vagy a cukorelvonás, de tegnap este is kapartam a falat, ennyire durva még nem volt, eddig. Igaz sokáig voltunk fennt, filmeket néztünk, végül ettem egy kis káposztalevest, 10g szotyit valamint 10 szem mogyorót:)) csak ennyit, de mégsem csokit, pedig volt/van itthon...
Most később vacsiztam, remélem nyugodt estém lesz.
A pocakomnál érdekes dolgok történnek viszont: laposodik és két oldalt megjelent két darab párhuzamos vonal, ami eddig ugye nem volt, talán valami izom lehet, nagyon remélem:))

2 megjegyzés:

  1. Az a vonal jo jel. Nekem is igy kezdodott. :) Csak igy tovabb. Latni fogod a valtozast es tovabb fog motivalni a dolog.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon boldog vagyok a vonalaimmal:))
    Igazából akkor látszik jól, ha nagyon behúzom a hasamat és a fény oldalról süt be:DD
    De ez is valami!
    Ksz szépen és kellemes hétvégét!

    VálaszTörlés