2012. május 10., csütörtök

Zabálós, kívánós

vagyis éhes voltam egész nap, délutántól egészen mostanáig...(epres-banános turmixal kúrálom magam)

reggel: kávé
ebéd: 1 adag spenót, 1 tükörtojás, 40g tk kenyér
uzsonna:  3 tányér leves, nem egyszerre...
             120g eper
vacsora: 40g pirítós, 8g vajjal, 15g füstölt sajttal és 1 paradicsommal
este: a fenti turmix

mozgás: ma pihenés, izomláz még mindig van, jelentem

Soknak tűnik, de kalóriában nem olyan sok, este lehet nem kellett volna a ch, de nagyon kívántam.
Hétvége holnap indul, pecázás, napozás, biciklizés, csónakázás van betervezve, nem tudom lesz e wifi, a mérleget megutaztatjuk és legrosszabb esetben vasárnap keresünk netet valahol, hogy el tudjam küldeni a súlyomat a versenyre!
Az étkezéseket így tervezem: holnap reggeli itthon, leviszünk egy grillcsirkét, abból másnapra is marad.
Ha fogunk halat szombaton este halat sütünk, ha nem hideget (müzli, felvágott, zöldségek, vagy tojás), vasárnapra pedig vettem 4 nagy, szép szelet tarját-1 kiló-, bepácoltam mustárral és borssal, ha nem romlik el az idő meggrillezzük, ha esik kisütjük serpenyőben, salátával, csalamádéval. Hmm finom lesz:)
Nem ígérek fotókat, mert akkor tuti nem lesznek, de titkon tervezek pár fotót ide a blogba!

Kellemes hétvégét Nektek, azért remélem vasárnap jelenkezem:) Azért Gyomaendrőd nem a világ vége!!!
pedig nem is vagyok született budapesti, sőt:))) Nekem Nagyvárad a világ közepe!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése