2012. június 27., szerda

150. :) és még 1 bikini


reggeli: kávé, 1 barack
ebéd: grillcsirke comb, salátával
uzsonna: barack
vacsora: ua. mint az ebéd
este: banánturmix


mozgás: Jógatv (Fem3) elég gyengus, kicsit átmozgatott, ez elég is volt, mert tegnap valahogy meghúztam a hátamat
          valamint, jó 3 kilométeres séta


A változatosság kedvéért ma is vettem egy bikinit, már régóta nézegettem, aztán elfogyott, aztán ma benéztem a boltba és ott volt igaz csak 1 darab, de féláron, felpróbáltam és megvettem :)) Az alsója 38-s! és jó, a felső része pedig 85C, de elmenne D-nek is, szerintem jövőre is jó lesz!


ilyen a felsője








és ilyen az alsó része,( a színük ugyanolyan :) karcsúsít és hosszit a v alakú megoldás, szóval a bikini szép és meg még alakulok hozzá, de már vállalható :) Ha valakit érdekel, a Tschibo-ban vettem, most féláron van az összes fürdőruha!



11 megjegyzés:

  1. He-he! Ugyanilyen szinut vettem en is.

    http://www.triumph.com/hu/hu/6578.html
    Ehhez hasonlit annyi elteressel hogy ilyen vilagoskek-turkiz szeru a szine es nem nyakba akasztos a pant.

    Mindenki mondja mennyi bikinije van. En vettem egyet 2000-ben, meg egyet 3 eve meg egyet most mert a legelsoben szetment a gumirozas es kuka. A masodiknak kopik a szine, de backupnak jo lesz.

    VálaszTörlés
  2. már akartam írni egy posztot, hogy hova tűntél :))) Nagyon szép amit vettél!

    Én 2 éve vettem fel először bikinit életemben, aszontam nem érdekel le akarok barnulni mindenütt, a tavalyi még jó rám, de az azelőtti már nem Hála Istennek :)

    Mesélj kicsit, hogy vagy! Tornák, popsi, egészség???

    VálaszTörlés
  3. Nekem az első bikinim az, amit a blogon is mutattam képben, és tavaly vettem. :D Előtte kb. nyolc évig fürdőruhám sem volt...
    Amúgy ez nagyon jól néz ki, ilyet akartál a múltkor is, nem? Mert akkor is néztünk a Tchibóban (vagy hogy írják...)...

    VálaszTörlés
  4. Nincs valasz gomb. :(
    Koszonom kerdesed megvagyok. Kaptam egy ceges virust es egy hetig munkaban szenvedtem, majd egy hetig agyban parnak kozott. Semmi torna. Orultem ha levegot kaptam.

    Most mar masfel hete dobozokbol elunk, hetvegen koltozunk. Julius masodik feleben lesz nyaralas, akkor kell majd a bikini. Juheeeeej. Nagyon varom. Be van fizetve reggeli meg vacsi, nagyon kell vigyazni ne csabuljak majd el.

    Szeptemberig nyariszunetet hirdettem, addig szintentartas egeszseges etelekkel. Szeptembertol ujra gyakoribb torna, foleg fenek-comb, has, kar... meg tanulas. Ez a terv. Kell szunet lelkiismeretfurdalas nelkul. Fel lehet kicsi fuggeszteni a dolgot es kicsit megallni itt. ...

    VálaszTörlés
  5. Ja, olvasom ama blogod, csak nem kommentaltam, de a bikini ellenallhatatlan volt. :) Te is mesz nyaralni. Ne a fogyokuraval torodj. Arra koncentralj ne egyel feher kenyeret, cukrot, aranyaiban legyen eleg feherje, ne tul zsiros es ennyi. Elvezzed a szabadsagot az legyen az elso.

    A langosra nem tudok dietas megoldast. :( Max. kenyerlangos teljes kiorlesu lisztbol (kemencebol) jo sok fokhagyma, natur light joghurt es mozarella vagy valami sovany sajt.

    VálaszTörlés
  6. Én is vágyom szép fürdőruhára, de még kivárok. Ha megyünk is, tuti aug. 2. felében megyünk nyaralni, addig még 7-8 kg-t le kéne dobni...:) Alkalmi fürdőruhám pedig van. Én csak a hasam miatt ódzkodom a bikinitől, de annyira nem zavarna...:)

    VálaszTörlés
  7. Ja, és cukiruci...:) Viseld egészséggel

    VálaszTörlés
  8. Julcsi! Akkor te biztos nem szereted a vizet! :)
    Én imádom, mondjuk víz jegyű vagyok, ha ez számít??? Minden halmazállapotban de főként folyékonyban :)))
    Igen, ez az a bikini amit együtt is néztünk!

    VálaszTörlés
  9. Ann, tényleg nincs válaszgomb ebben a sablonban :(
    Hova mentek nyaralni? Mi még megyünk az Adriára is csak még nem találtunk olyan szállást amire vágyunk és a zsebünk is bírja, de ahogy eddig mindig, most is ráakadunk majd :)))

    A költözés az macerás dolog, én már rengeteget költözködtem, és remélem 1-2 év múlva megint:))

    Balatonra ezt tervezem (kaja), itthonról könnyű töltött káposztát, pulykából és édes káposztából sok kaporral, így nem is nehéz, szerintem. Lesütök egy egész pulyka felső combot, egy nap biztosan eszünk halat (amit fogunk), a többi meg majd kialakul...egy hal vagy gyros a parton

    Azért jelentkezz még!!!

    VálaszTörlés
  10. Juli, keress tankinit, az takar, vagy van 3 részes tankini+ bikin felső is egy szettben, aztán hangulat szerint variálod!

    örülök hogy tetszik és köszönöm

    VálaszTörlés
  11. Tűz jegyű vagyok, tényleg nem bírom a vizet. :D Úszni sem tudok, bár szeretnék megtanulni. Egyébként belemegyek a vízbe, csak ne kelljen sokáig benne maradnom. :D

    VálaszTörlés