2012. július 30., hétfő

Megint megyünk!

Holnap elmegyünk kicsit pecázni, lazítani, fürödni, hűsölni:))) ide: http://cifrahidihaz.uw.hu/


Nagyon szimpi horgásztanya és van wifi és van konditerem!!!! (nagyon-nagyon baráti áron), remélem hal is lesz, de igazából az másodlagos, mi a horgászatot magát, a természetet, a csendet és az izgalmat szeretjük, a hal az csak ráadás..., amikor meg nem pecázunk olimpiát nézünk és fordítva :)


Ma reggel sem sikerült 71 alá menni sőt, ez van, majd szeptembertől igazán nekifekszem újra a témának, addig folytatom így...(azért bosszant)


reggeli: kávé
ebéd: tökfőzelék, 1 bundás kenyérrel és 1 pulykafasírttal
uzsonna: 1 fagyi (200 kcal)
vacsora: ua. mint az ebéd
este: dinnye

Mozgás ma sem volt, de holnaptól a konditeremben fogok bohóckodni, van futógép, a többit még látásból sem ismerem, de majdcsak kitalálok valamit, hátha a háziak adnak tippeket, de nyitott vagyok mindenre :)))
Talán 2 vagy max 3 alkalommal voltam konditeremben életemben!


Holnapra lesütöttem egy adag csirkecombot, másik adagot meg bepácoltam: 1 kicsi natúr joghurt, madras curry, kevés só, bors, paprikaolaj (erős), majd rádobom egy kis hagymára és rizzsel, savanyúsággal tálalom, finom lesz. Vettem még mangalica párizsit amiben 80% hús van, ez elég nagy szó, kíváncsi leszek az izére, állagára és vettem még kínai zacskós levest, ne vessetek meg, de nagyon szeretem, viszont tavaly december óta nem ettem, szóljon ez mentségemre...(270 kcal 1 adag, uzsonnának, vacsora helyett elmegy), itthon simán összedobok hasonló leveseket 5 perc alatt, de most valahogy elcsábultam, ha már úgysem fogyok...


Reményeim szerint, tényleg lesz wifi és akkor jelentkezem, amúgy szombaton jövünk haza és végre sikerült megtalálni és lefoglalni az adriai szállásokat is( Zára és Crikvenica lesz az úti cél idén)

1 megjegyzés:

  1. De jó már, hogy ilyen mozgalmas a nyarad. :D
    Az olyan leveseket imádom, bár nagyon ritkán veszem rá magam, hogy vegyek is... Idén eddig egyszer ettem: az a mentsvár, ha abszolút nincs kedvem főzni a koliban. :D
    Jó horgászást és kondizást! :)

    VálaszTörlés