2012. szeptember 5., szerda

3. nap (végre mozogtam:)


Annak ellenére, hogy elég rohangálós volt a napom, rávettem magam egy kis futásra és sétára, ravasz vagyok ám... 750m-re van ide az Árkád, felvettem a futócipőt, elfutottam odáig , ott sétálgattam egy jó bő órát, megjutalmaztam magam egy kis szőlővel, majd visszafele joggoltam, vagy mi...gyors mozgás, fenékrisza, talpon gördülés.. ebből még rendszert fogok csinálni!!! ja és mindez a mfp szerint 322 kalória mínusz  nekem megfelel :)))

Mit ettem ma: ( a szőlő még hátravan, később elmajszolom)


Megsütöttem az almás frittata-palacsinta dolgot és nagyon finom lett, K. aki nagyon kritikus desszert terén, vagy, inkább én nem sütök olyan jól, mint főzök, el volt ragadtatva (nutellával ette) én meg egy kis kanálka mogyoróvajjal, de joghurttal vagy lekvárral is jó lehet.





8 gramm vajon megpároltam a felszeletelt almát, megszórtam  fahéjjal és szegfűszeggel, pirítottam, rázogattam. A maradék vajjal (2g) kikentem egy piteformát, 1 tojást felvertem, hozzáadtam kevés sót, steviát, sütőport, 1 kanál rozslisztet, 1 kanál rizslisztet és 1 kanál zabpelyhet, felöntöttem tejjel, kevés vízzel, kicsit sűrűbb palacsintatészta állagúra.     
 A piteformában elrendezgettem az almát, ráöntöttem a tésztát, be a sütőbe kb.15-20 percre, kész! 
(a végén 4-be vágtam, elég jól összeállt, szeletelhető lett)   

Holnapra van még gulyás, ma piacon is voltam, megint csomó finomságot vettem, lesz majd tökfőzelék, gyros,  resztelt máj a héten...   

Vasárnap kinézek a futóversenyre és találkozom a Nonó féle csapattal, biztos jó lesz. :)                                                              



2 megjegyzés:

  1. Helló!
    Idetévedtem erre a jó kis blogra. Én eddig a kalóriabázist használtam, de most gondoltam megnézem már ezt a a myfitnesspalt is, mert többen mondták, hogy jobb.
    Könyörgöm áruljátok már el nekem, hogy miért jobb a myfitnesspal? :)
    Pl megnéztem mindkettőn, hogy 1 darab almát megegyek, az mennyi művelet. MFP: 6 művelet. KB: 3 művelet.
    Időben pedig nem a duplája, hanem kb 4-szerese volt, mivel:
    - nem rendezte népszerűség szerint a találatokat és ott kellett böngésznem, hogy melyik az általános alma, végül találtam egy "generic golden almát".
    - miután kiválasztottam, nem ajánlotta fel, hogy egy darab almának mennyi az átlagos súlya, nekem kellett lemérni, mig a KB-on meg egyből felajánlja a leggyakoribb darabsúlyokat.

    Az igaz, hogy nagyobb az adatbázisa, de a találatok 99%-a (*-al kezdődő kaják) userek által feltöltött ellenőrizetlen adat (amit találtam pl light majonéz-re, teljesen rossz adatot írt ki). Szóval itt az az érzésem volt, hogy a mennyiség a minőség rovására ment.

    Amiben viszont a MFP volt jobb: a riportokban, meg az egyéb kiegészítő dolgokban, beállítási lehetőségekben többet és szebben tud mint a KB. De ennyi. Ettől még a napi használat macerás és bizonytalan.

    Na mindegy. Nem értem. Mondjátok el légyszi, hogy szerintetek miért jobb a MFP, mert értetlenül nézek magam elé.

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Én csak 3 napja használom, azelőtt a kcal.hu-t használtam . A bázisra asszem 4 napja találtam rá és nem mondom, hogy rossz, sőt azért is regiztem, mert örülök, h végre van ilyen magyar oldal!

    Ami számomra a mfp-ban tetszik a riport, áttekinthetőség és az adatbázis nagysága, de nem vagyok régi motoros, eddig nem figyeltem a tápanyagelosztásra, csak a kalóriákra!

    Teljesen igaz amit írsz, a műveletekről és a mennyiségekről, mivel már fél éve nyomom a számolást, próbálom azt az értéket kikeresni ami reálisnak tűnik!

    Kszi, hogy itt voltál:)

    VálaszTörlés