2012. november 9., péntek

Helyzet-

jelentés!

Péntek van és már letudtam, az e hétre tervezett mozgást, jó érzés: 3x suli (3x4km legalább) 2x torna (has-comb és fenék-has, PE féle), olyan de olyan izomlázam volt-van, hogy ilyet régen nem pipáltam...

Evés, egészen rendben volt  leszámítva a mai estét ( lusta voltam uzsonnát tenni és balszerencsémre jó sokáig bent tartottak, itthon meg bevágtam egy fél pizzát, ugyan addig csak kevés pörköltet, 1 almát és 2 kávét ettem egész nap).

A kilók viszont egyáltalán nincsenek rendben, múlt héten ugye feljött 1 kiló, köszönhetően az otthoni kiruccanásnak, azóta a mérleg nem mozdul, 66.6 és 67 között ingadozom, ez van, de nem hagyom magam 64 kilóig, erőt gyűjtök és bemutatok a mérlegnek :)

Érdekes ez, másfelől viszont egyre jobban érzem magam a bőrömben, skinny naciban, veszkó csizmában rázom a hátsómat (csak a magas sarok miatt), miközben olyan de olyan izomlázam van a combomban, hogy minden lépésnél sajog minden egyes izmom, de végtelenül élvezem, elvégre Nő vagyok vagy mi a manó :))

Az is érdekes, több kilóval ezelőtt  elhanyagolható és messzi-messzi problémának tűnt a  formálás, most meg ezen agyalok sokat, egyenlőre tetszik amit a tükörben látok, kilókkal sem vagyok nagyon elégedetlen, azt is elfogadnám, ha már nem fogynék többet (azt a 2 kilót azért leszenvedem), de pocakból és combból szeretnék faragni, vagy legalább izmosítani a háj rovására :)

Na ezeken agyalok mostanság, holnap piacra megyek és este színházba, rövid rakott szoknyában, ja és  mellesleg Sándor György önálló estjére :)

Vasárnap jövök a kilókkal!

Ja amit elfelejtettem, a szoknya, a rakott 38-s :) (kszi Juli) a pizzát viszont nagy igyekezetemben úgy rántottam ki a sütőből, hogy minden amit rápakoltam az éhhalál küszöbén, az leesett róla, szerencsére a tepsibe, onnan pedig szépen visszakanalaztam a pizzára és jó étvággyal befaltam, végül is finom volt....és én is megnyugodtam végül :)

3 megjegyzés:

  1. a pizzat en is megkivantam nagyon, jol kulturalodast, regen en is sokat jartam, de a ferjem nincs nagy baratsagba vele, igy nagyon kimaradt mostansag

    VálaszTörlés
  2. Vííí! Nagyon vizuális típus vagyok, így most előttem van a kép, ahogy kirántod a tepsit és leesik... aztán a visszakanalazás... Mosolygok, mint a Vadalma... :D
    Be is kell mutatni annak a mérlegnek, nem lehet ő a győztes. Már tényleg nincs sok hátra, szerintem simán meglesz az neked. :)
    Mitől van izomláza a combodnak? A magassarkútól? Vagy csak szimplán a mozgásoktól?
    Jó lesz a formálódás is, meglásd. (Jaj, bárcsak én tartanék ott, hogy két-három kiló lenne vissza...)
    Jó színházazást, én jövő héten megyek Kecskemétre. :D

    VálaszTörlés
  3. Szia Bea, az én férjem is nagyon kritikus tud lenni, szerencsére a tegnapi előadás igazi kikapcsolódás és mégis elgondolkodtató volt!

    Julcsi, elég pipa voltam mikor láttam lerepülni a feltétet :)
    Nincs arról szó, hogy ne lenne rajtam még 7-8 kiló legalább, elméletben, de nagyon sovány nem szeretnék és nem is tudnék lenni, ebből a mostani súlyból és kinézetből szeretném kihozni azt amit, lehet! Kedden bevetem Jilliant, már megvan, kszi :)

    VálaszTörlés