2012. december 20., csütörtök

Depis nap ez

de nem tudom mér, nem szoktam én ilyen lenni, szerintem a vérnyomásom is nagyon alacsony volt egész nap, most kezdek csak igazán felébredni, magamhoz térni, épp ideje :), mingyá fekszem ugyanis.

Kiló megint növekvő tartományban, a lokális minimumomhoz képest, üsse kő  holnaptól már indul a karácsonyi menet a barátainkkal...ahol klasszikus disznótoros lesz a menü párolt káposztával én meg megfejelem egy tepsi igazi házi krémessel, ez lesz az első, még nem sütöttem  sose. Elmegyünk délután Pilisszántóra  a fénylánc Magyarországért rendezvényre, utána vissza a bázisra és iszogatás, társasjáték, meg ilyenek.

Nekem szerencsére, vagy nem, a karácsony nem a sütésről-főzésről szól, mert szenteste anyósomnál szoktunk lenni, a menü mindig ugyanaz: húsleves az én kedvemért, rántott hús és rizibizi K kedvéért, ananászos tojássalátával (nagyon finom) és zöldséges csirkeragu-aprópecsenye féleség mindenféle savanyúságokkal. És ami a legszebb, ami megmarad, azt hazahozzuk és este elmajszoljuk egy jó kis film alatt, a szép kis fánk és gyertyák fényében :) de jó lesz :) és meglepetésnek, viszek anyósomnak is egy tepsi krémest (ez az Ő kedvence), ezért is nagyon izgulok a holnapi sütés miatt, hogy jó legyen és remélhetőleg tudjam majd még egyszer reprodukálni.

Azután első napján, K keresztanyjánál leszünk, nagy családi körben. menü, ugyancsak standard: halászlé, töltött káposzta, sült csirke, mindenféle köretekkel és salátákkal ( húsvét óta nem láttak, lesz majd nagy csodálkozás :) és ipari mennyiségű édesség, amit megint megfejelek, már évek óta egy Sacher tortával, ezt már a kisujjamból kirázom :)  Valika, a keresztmama fenségesen főz  talán egy picit zsírosan,  anyósom is finoman, de szinte zsírmentesen.

Másodnapján itthon leszünk, tervezett menü: hagymás rostélyos :)
Végül 28.-n megyünk Váradra Anyuhoz, még nem tudom ott mi lesz a menü, de legyen is meglepetés :)
Szilveszterezni is ott maradunk, Várad környékén az unokatestvéremnél.


Summa summarum, ha ügyesen eszem, baj nem lehet, kell süssek 2 krémest és egy Sachert, majd egy hagymás rostélyost és más dolgom nem is nagyon lesz :)

Vasárnap jövök kilókkal, centikkel és képekkel, a versenynek is vasárnap lesz vége, elméletileg a fogyókúrámnak is vége, de az életmódváltásomnak biztosan nem. Mást még nem tudok mondani, ezen rágom magam egy ideje, a hogyan továbbon..

Hogy mutatna a fa alatt 20 kiló zsír vagy cukor???  :)))

2 megjegyzés:

  1. A depi az én életemből sem hiányzik. Vmi van a levegőben.
    Ha képeket nézel magadró,mondjuk hűtőre kirakva, nem lesz gond a súlytartással, biztos vagyok benne. Aki ide eljutott, ahova te, az nem fogja feladni ezt az állapotot. Ismerlek, csajszi...:) Menni fog! Puszik, és kellemes karácsonyozást!!!

    VálaszTörlés
  2. Fogjuk rá, hogy depiztél a világvége miatt. ;)
    Az jó, ha nem kell sürögnöd-forognod, de nekem meg hiányozna is, ha nem lehetnék a konyhában és csinálhatnék valamit anyuval. :D
    Kellemes ünnepeket, jó utazgatást, azt a Sachert pedig megkóstolnám, de igazán. ;) :D
    Kíváncsi vagyok a végső eredményeidre. :) Biztos vagyok benne, hogy ezután is nagyon ügyes leszel. :) Ha veszel 20 kiló zsírt vagy cukrot, mindenképpen kérek róla képet. :D Nálunk van itthon egy mázsa cukor (a méhek miatt), de nem hiszem, hogy bekockáztatnám apu furcsa nézését, na, meg én nem is idén fogytam harminc kilót, idén csak öt volt. :D
    Puszi

    VálaszTörlés