2013. április 21., vasárnap

Minden jó!

és szép :)
Az idő, a súlyom (65) az elkészült jóga és fürdőszobaszőnyeg, a készülődő jógazoknim (olyan is van), az új farmerom és táskám (régen nem vettem, igaz kidobtam vagy 10-t), a jóga, a power plate a Sugár fitness és végül a mai margitszigeti futóverseny( csak, mint fotós és buzdító vettem részt, de végül engem is lekaptak:)), egyszóval az elmúlt hetem és az élet!

mer megérdemlem :)

Szeretném feltenni az elkészült munkáimat, már izzítom a hozzávalókat... szépek lettek.
Szóval szombatn nyilt nap volt a Sugár fitnessben, ki is használtam, voltam jógán (közepes volt, vagy nekem voltak túl nagy elvárásaim), mondta az edző, látszik  hogy nem új nekem a jóga, pilatesen az inkább kikapcsolódás volt, majd sparrowbag következett, homokzsákokat kellett húzni, vonni, guggolni velük, kemény, de marhaság sztem :))) Jó volt ennyit mozogni, van is olyan izomlázam...
Ma pedig a futóverseny a Nonóval és a lányokkal, jó hangulat, szuper idő, ha nem is neveztem semmilyen számban, de rengeteget gyalogoltam, szóval eredményes hetet zárok minden szempontból...

Édes a pihenés...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése