2013. október 26., szombat

Hétvége

Írom és írom a dolgozatot, a fele kb. kész, a konzulens jól megdicsért, nem csak az ütemért :) Szeretném még Várad előtt befejezni, legalább is az írás részét, a kozmetika, miegymás még húzódhat.

Láttam egy bomba ötletet, íme:






















most sajnálhatom a sok kidobott pulóvert, kardigánt...majd kerítek másokat, és a megmaradt részből meg párnahuzatot lehet varrni, fellelkesültem :)

Ez úgy látszik a séták hete, szerdán ugye a nemzeti ünnepen sétáltunk, tegnap olyan 6 km-t könyvtár oda-vissza, holnap meg szimpátia tüntetés  Hősök tere- Román nagykövetség!










ez alkalomból horgoltam egy kis arany-kék kitűzőt!

2 megjegyzés:

  1. Milyen kafa ötlet! :D
    Jó sétálást! És nagyon jó vagy a dolgozattal kapcsolatban. :) Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kösz! Jó vagyok hát, már felnőtt vagyok, tudom mit akarok, nem bulizom egész hétvégén, és azért tanulok mert érdekel :) ezért jó vén fejjel tanulni, anno ezt másképp fogtam fel :DDD

      Törlés