2012. március 11., vasárnap

Gulyásleves

800 gr comb, 1 nagy hagyma, 100gr füstölt szalonna az aljára, 1 nagy répa, 2 kicsi petrezselyemgyökér,  1 krumpli, kb 150 gr káposzta. Pörköltalappal indítok, só, bors, kömény, pirospaprika  rá a hús párol, utána rá a többi, kukta lezár, kész!

ez összesen: 2267 kcal és 93,4 gr Ch


azért, ez egy óriási adag, majdnem 700 kcal ebből a szalonna, ha nem jönnének a barátaink nem tettem volna bele:)
visszavonom, úgy tűnik a szalonnában kevesebb van mint a sima olajban...

3 megjegyzés:

  1. Na igen, de mikor használsz el egy deci olajt? :)

    Könnyű édességnek ajánlanám az almás rétesemet, eléggé kapós szokott lenni. Vagy nézz körül a shapeshifter.blog.hu oldalon, sok jó édesség receptet találsz (pl. túrógombóc, aranygaluska!).

    VálaszTörlés
  2. Ksz a tippet, és a kommenteket!
    Valahogy úgy voltam vele mint Te, magamnak akartam írni, de egy kis bátorítás, ötlet, kulisszatitok mindig jól jön!
    Na meg együtt könnyebb.:)

    VálaszTörlés
  3. Együtt sokkal könnyebb, nekem a csajok nagyon sokat tettek hozzá a fogyásomhoz. Nélkülük október óta nem mozogtam volna semmit, és egy csomó recepttel szegényebb lennék. Az is nagyon jó dolog, hogy ezeket az érzéseket - amit a "normális" barátaimmal nem osztok meg, mert nem akarom őket a fogyásommal, ilyenekkel terhelni - itt teljesen szabadon kibeszélhetem :)

    VálaszTörlés