2012. március 4., vasárnap

reggel kávé, tejjel, agave-val édesítve
ebéd  töltött tojás 2db, 1 szelet tk kenyér,2 evőkanál francia saláta sk.
vacsi 1 tálka borscs, fél grapefruit
most pedig zöld teát iszom 2 db keksszel... jól megrágom, nyammogom, élvezem
mozgás kb 25 perc duci tréning először és utoljára, sajnos nem jön be a stílusa, nagyon irritál.

Holnap lesz 2 hete, hogy elkezdtem, már maga ez a tény dicséretes és nagy eredmény.
Az első héten káposztaleves héttel indítottam, reméltem az meglöki a diétát, le is ment valamennyi, a múlt héten pedig próbáltam összeállítani úgy az étrendet, hogy ch-t csak max 2.-ig eszem, mivel reggelizni nem szoktam és éjfélnél előbb soha nem kerülök az ágyba. Cukrot próbálom teljesen kiiktatni, sok levest, salátát és gyümölcsöt enni. A többi majd kialakul,  eddig nem voltam nagyon éhes, egyszer sem.
Ch-ra visszatérve hétfőn vettem egy hárommagos tk kicsi kenyérkét, aminek a háromnegyede megvan, asszem kiszárítom és le fogom reszelni, jó lesz prézlinek vagy fasírtba, kidobni nem szeretek semmit.
Kókuszkocka elhalasztva, Ember szóba se hozta, nekem is kiment a fejemből, sőt estefele kiment a konyhába s összedobott  egy tejbegrízt:)
Célkitűzés a jövő hétre:
a 2 tornának mindenképpen meg kell lenni, minimum, de lehet több is, persze! - főleg, hogy lesz 1 nap Trófea-
KRESZ EÜ vizsga
főzni rendesen a férjemnek is, olyanokat amiket én is ehetek, max köret nélkül salátával.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése