2012. március 27., kedd

Stagnálok, avagy lassan megőrülök...

persze ma is ráugrottam a mérlegre, 81.2kg, aztán levettem a nadrágomat, lemértem a konyhai mérlegen, kb. 300g-0 kcal és 0g ch-, visszaálltam nadrágtalanul a mérlegre és láss csodát 81.2kg!
Én a Gulágról is 81.2 kilósan jönnék haza...ja és tegnap még fodrásznál is voltam, a hajam is volt pár deka amit levágattam!

reggel kávé
edéd 1 alsó comb meg kis melle paprikás csirke 1kanál 50g tarhonyával és ecetes céklával
uzsi 1 zabkeksz, új receptúra
vacsi 1 szárny 1 adag lencsefőzelékkel, igen van még...
este  fél banánból, 2dl tejjel turmix

összesen: 1050kcal és 100g ch

mozgás kb 1km futás, a távolabbi boltba cigiért, közben FE

Holnapra van még paprikás csirke, holnapután Anyám és férje ebédre beugranak.
Tervezett menü: húsleves igazi tanyasi gyöngytyúkból, a barátnőmtől kaptam, Köszi Juli!, májgaluskával,
a zöldségekből és a tyúkból vadas lesz zsemlegombóccal, van száradt tk kenyerem azt belekombinálom.
Desszert könnyű meggyes piskóta, na ebből nem fogok enni, nem is nagyon szeretem a piskótát.
Kíváncsi vagyok mennyi kcal lesz, sztem nem sok.


2 megjegyzés:

  1. Szívesen, Andikám, szerintem baj van a mérlegeddel.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most lett kész a leves, jó lett!
      Nem kétséges, valami nem stimmel a mérleggel, vagyis ma szerettem Őt, mert kevesebbet mutatott:)
      Este, holnap, ha ráérsz hívjál!Puszi

      Törlés