2012. április 2., hétfő

79.6 kg :)))

Nagy az örömöm, nem tagadom, nem is reméltem hogy bemegyek mára 80 alá!
Megjutalmaztam magam 2 nadrággal, egy 40 és egy 42-s tavaszi nyári szövetnadrággal, nagyon csinosak!
A Hádában lőttem őket mindkettő címkés és még féláron is volt, szóval ma jó napom volt.
Meglettek a leleteim, a pajzsmirigy csak péntekre lesz meg, akkor át is küldik a dokimnak, lehet jövő hétfőn már fogad is.
Van 5 eredményem érték alatt kevéssel és 1 felette, kigugliztam , sokkal okosabb nem lettem, talán Boszi jól érezte a vasat, ugyan a vas maga kicsivel minimum érték felett van, de a többi érték alatti utalhat vashiányra.
Jövő héten okosabb leszek, jaj most jut eszembe hétfő az ünnep, akkor biztos nem lesz rendelés...
Azért ideírom:
MCV átl. vvt térf.  81.7   83-103
Neut neutrofil        44.6   50-75
Koleszterin          3.89    3.9-5.2  ez határeset
Hdl kol.               1.00    1.3-2.1
Transferrin           195.6   200-310
EO eosinofil         8.4     0-6           +
ez van, remélem bármi is van, megoldható:)

reggel kávé
ebéd  raguleves rozscipóban (Ikea), csak a fél cipót ettem meg, a leves meg 1 merőkanálnyi volt
du     2 kanál rizs meg fél adag currys csirke (összes rizs kb. 40g)
vacsi  ua.
este még eszem egy almát vagy müzli szeletet.

összesen: kb 1100 kcal és 100g ch

mozgás: séta, kis kör

kezdek egy kicsit ellustulni számolgatás ügyben, ez nagyon nem jó, holnaptól mérés és számolás és számontartás...

Pont 1 hónapja kezdtem írni a blogot, első mérésem március 5.-n volt (84kg)  lehet 1 hónap alatt meglesz az 5 kiló, de ha nem az sem tragédia, ez az ütem is megfelel nekem, sőt elégedett vagyok!
tehát  lezárom az első hónapot, indulhat az április és a második hónap, hajrá!!!
Nagyon köszönöm a bátorítást, noszogatást, figyelmet, jólesik és motivál ( van, amikor csak Boszira gondolva eszem még valamit, hogy legalább az 1000 kalóriát elérjem:))
Na, ez jó hosszú lett...





13 megjegyzés:

  1. Mindenekelőtt: gratulálok!!! Emlékszem az érzésre, nagyon felemelő volt 80 kg alatt lenni!!!

    Örülök, hogy néhány dologban pozitív irányba tudlak befolyásolni :)

    A vérképhez nem értek, a nevekből csak a koleszterin ismerős nekem, úgyhogy faggasd ki a dokidat rendesen. Viszont te vagy az első olyan ember, akiről azt hallom, hogy a koleszterinszintje határérték alatt van, ilyet én még nem is láttam...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm:)

      Tavaly a férjem is volt kivizsgáláson és neki is alacsony volt a koleszterinje...anyósnak is:)
      Pedig mostanáig, fogyi előttig, ettem rendesen a zsíros húsokat, mert nagyon szeretem, igaz azóta megtartóztatom magam, még a csirke bőrét is leszedem, pedig az nagy kedvencem volt!

      Törlés
  2. Gratula! En is emlekszem a hatartalan oromre amikor 7-el kezdodott a merlegen a szam. :) Elmondhatatlan.
    En is ilyen 1200-1300 kalorias dologgal kezdtem 84kg-rol, delelott csak gyumolcs, melle gyaloglas, pilates es kesobb callanetics. Elarulom, hogy az elso 2-3 honapban fogytam es utana megallt. Semmi. Nem mozdult. Tovabba vitaminhianyom lett, hullott a hajam, toredezett a kormom, fako lett a borom es logott a borfelesleg... most mar nem igy csinalnam.

    Elmondanam nekem mi jott be (igy keretlenul is es elnezest, de szoritok neked es hatha hasznodra lesz):
    Amin valtoztattam, hogy 6-al kezdodjon a szam az a magasabb kaloria 1400-1450kcal es szigoruan 5-szor eves (akar csak egy alma, muzli szelet tizoraira es uzsonnara). Teljes kiorlesu zsemle/tesztak/liszt, natur edesito (xilitol), rizs csak barna. Vitaminok (multi, C-vitamin extra es betakarotin). Este mar csak feherje (vagyis foleg feherje). Heti 4-szer mozgas (teremedzoi tervvel: kardio 10-15 perc bemelegites, sulyzos edzes core treninggel ugy 30-35 perc + nyujtas -- ez a kombo heti 3-szor es 1-szer egy csoportos TotalTone ora) . Futas nem az en mufajom, csak a gyaloglas. Nekem ezzel annyira feszesedik vissza borom es vitaminoktol javul a kozerzetem, nem hullik a hajam stb. ... hihetetlen a valtozas. Azt hittem sosem lehet mar feszes a borom, csak sebesz vagy a beletorodes segithet. Nem igaz. Lehet valtoztatni. Nem azt mondom ez a tuti modszer, mindenki mas. Azt mondom neked kell megtalalnod az utat es a felismeres mar fel siker, a kitartas meg kulcsfontossagu.

    Gratula es kitartas, tovabbi sok sikert!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia és köszönöm a bátorítást és a tanácsokat!
      Sejtem, hogy el fog jönni a holtpont, amikor változtatnom kell, pont tegnap gondolkoztam ezen és pont arra jutottam, amit Te is írtál, emelni a kalóriát és rendesen elkezdeni mozogni!
      Vitaminokat most is szedek, C-vitamint, Himalája nevű immunerősítőt, gyógynövény alapú és valami spécit dohányosoknak pycnogenol-t- fenyőrügykivonat.
      Ha ez elfogy jön az élesztőkivonat és ganoderma és/vagy halolaj.
      Ha a dokim még ajánl valamit, azt is beszedem:)
      A bőrömet én is féltem, kenegetem kakaóvajjal, sk krémmel és jól ledörzsölöm fürdéskor.
      Te hol tartasz, mennyi van még hátra, vagy már csak formálsz? Mióta diétázol?
      Szép napot és ksz még egyszer a figyelmet:)

      Törlés
    2. 2010 elejen ralizaltam, hogy a 76 kilom sok a regi 63-64 helyett. Az osszes magazinos dietat kiprobaltam plusz Atkins, 90 napos... 72-ig sikerult csak lemenni es a vegen amikor nem folytattam 84 kilora hiztam (+12!kg - hello fogyokurak)! Szoval a divatos fogyokurak nem jottek be nekem, inkabb rontottak a helyzetet. Mozgas persze derogalt.

      Utana jott ez a "drasztikus" dieta (gyumolcs reggel, 1200kcal) 2010 osztol 2011 oszig es mozgasnak Pilates, Spinning, Salsa. Na ezzel annyit ertem el, hogy tavaszig lement ugy 74-re a sulyom (az is -10kg), de megallt par honap utan es csak stagnaltam vele honapokig.... szoval csak altattam meg sanyargattam magam es egy evet elcsesztem... jo csak az utolso honapokat.

      Aztan hagytam a fenebe az egeszet csak rendesen ettem (kenyer, cukor nem) osztol ugy 2012. januarig, mozgas heti 2-szer Zumba es Pilates. Ezzel 72kg-ot ertem el (-2kg), de semmi nagy javulas, csak a hasaml lett kisebb.

      Aztan Shapeshifteren felbuzdulva januartol eletmodot valtottam. Kaloria szamlalassal es mozgas meg mindig csak elmeletben + Zumba es Pilates --> 70kg lettem a feherjet, CH-t es zsirt is szamolva (-2kg). Nagyon jo receptjei vannak, sokat segit.

      Az elmult 6 hetben van edzestervem (4 het utan ujat kaptam) es itt -3kg (67kg) es annyi centiben es borfeszessegben amennyit elekpzelni sem tudtam. Az edzo szerint itt mar tonusossag a lenyeg. Ha csinalom rendesen a bevezeto kardio reszt a dietaval akkor tonusossa valok es a kilok is mennek le de lassan ugye, mert a zsir helyett izmot szedek fel.

      Meg mindig van 3 kg narancsborben feneken, combon es vadlin de bizom benne meg 6 het es miden szuper lesz.

      Nem tudom miert vesztegettem az idom divatos dietakra, divatos nevu mozgasformakra. Azok csak szorakozas, nem sport. Igy utolag belatom, hogy bena voltam. Az egyetlen megoldas a sport (kardio+sulyzozas). Aki sulyt akar veszteni annak tobb a kardio resz (lehet futas/bicikli/ellipszis trener/crossfit trainer/lepcsozes) ugy 35 perc es a sulyzozas a kevesebb. Aki formasodni akar (az utolso 5kg) annak a sulyzos resz a tobb.

      Remelem ezzel is segitettm. Blogot nem irtam rola, de megerne egy miset.

      Tanulj az en hibambol (elvesztegetett idombol). :)
      Kitartas! Menni fog! En ugy erzem jo uton haladok (meg nem teljes a siker, de haladok) es ezt tudom neked tanacsolni. Keszulj fel ra lelkileg es hajra!!!!!! Itt vagyunk veled!

      Törlés
    3. Jó story, a mozgás derogált... itt hangosan nevettem:)
      Tehát azt tanácsolod egyek kicsit többet és mozogjak rendesen, nem Zumba meg pilátes mert az nem ér semmit.
      Szétnézek a neten, sok jó és intervall edzés is van fent, terembe biztosan nem fogok menni egyenlőre...
      A zumbát pedig kifejezetten élveztem eddig:)
      Nagyon ügyes vagy, nyárra már biztosan csúcsformában leszel. Bár már ott tartanék...
      Értem és köszönöm a jó szándékot, úgy vagyok vele amíg csökken a súlyom, addig jó, ha majd stagnál akkor majd jöhet a hajtépés:) és a diéta átvariálása.
      Kszi!

      Törlés
    4. Nezd, az elejen segitett a Pilates meg a Zumba egy bizonyos pontig, addig is mozogtam, de azt nem toningra talaltak ki es heti 1-1 alkalom beloluk keves volt mozgasnak, megallt a fogyasom. Ha legalabb biciklivel mennek munkaba vagy gyalog a boltba... a lustasagom egy mas kerdes. :) Ha elvezed csinaljad, csak mast is mellette.

      A legfontosabb, hogy szeressed a mozgasformat amit valasztasz, akkor nem lesz kenyszer. Mindenki mas es ez igy van jol. A lenyeg, hogy mozogsz, rendszeresen, hetente tobbszor es olyan mozgasformat valasztasz amit elvezel. Lehet tenisz, squash, bowling, futas, tura... elvezzed!

      Intervall edzes nagyon-nagyon jo, de nekem nem jon be. Egyenfuggo. Ha tetszik, csinaljad azt, persze. Olvastam szeretsz turazni. Az is szuper.

      Terembe nem kotelezo jarni, dehogy. Otthon is lehet picit sulyzozni, vagy a legvegere hagyni amikor mar csak a formalas a cel. Nem tudom mi a celod, gondolom lepesrol-lepesre kisebb szam es feszesebb formak, aztan jon ami jon. En baromi lusta vagyok. Otthoni torna nem jo, mert mindig elkolbaszolok a konyha vagy a szamitogep fele. Hiaba van sok DVD-m, nem megy. Futni meg mindig nem szeretek, bicikli... hat remelem egyszer megszeretem, de 4 kerek kenyekmesebb egyenlore. Meg egy kis benzinar novekedes es marad belole 2. Mar nezem a neten az elektromos felhozatalt biciklibol. Mazoista nem vagyok (csak lusta). Ha elmegyek a terembe es fizettem erte akkor mar kihasznalom. Meg motival, hogy a tobbiek ott szenvednek velem.

      Pl. ott nyomom a cross trenert, csopog az agyvizem is... mellettem a papa (osz idosodo uriember) 2 szinttel nehezebben lazan tolja. Na ne mar... ez ego! Mibol van ez? Acelbol? 5 perc alatt ledolgoztt annyi kaloriat mint en 10 alatt... borzaszto! Tarthatalan! :)

      Törlés
    5. Gyertek velünk futni :) Egyébként gratulálok, és kíváncsi vagyok, az utolsó 3 kg-t hogyan fogod ledolgozni, időnként informálhatnál minket itt :)

      Törlés
    6. Folytatom a treningtervem heti 4-szer es remelem azzal lemegy a maradek felesleg + az 1450kcal dieta. 6 hete csinalom es adtam meg 6 hetet magamnak (akkor jar le a teremberletem is). Kardio+sulyzozas. Majd beszamolok rola, hogy mukodik-e (megeri-e) es en is csodalkoznek ha vegre egyszer nem erne ossze a combom... errol is beszamolok, mert az lenne egy sikerelmeny nekem is. Jelentem meg mindig osszeer. :( Nyaron szoknyaval kesz kinszenvedes.
      -----
      A skinny farmer nemkem sem all jol, de talaltam a C&A-ban egy Yessica nevu markat, Bootcut leg a modell, de sztreccses es sotetkek. Az egyetlen farmer amiben jol erzem magam es nem all szerintem benan...

      Törlés
    7. Megnézem a C&A-ban, holnap megyek arrafelé!
      Miért nem írsz blogot, akár az utolsó 6 hétről?
      Szívesen olvasnálak:)

      PrettyWitch, májustól szívesen mennék futni veletek, addig hátha formába lendülök futás téren, eddig max 500m-t futottam egyben:(
      A férjem nemigazán akar futni, pedig együtt jobb! Csak nem szeretném, ha visszafognálak benneteket!
      Gratula a hétvégi nagy futáshoz!

      Törlés
    8. Nem vagyok en annyira erdekes.
      Szivesebben olvasok mint irok es szurkolok -- na ez hiheto a kommentjeim hosszat elnezve... :)

      Kommentelni azert szeretek. Nem akarom megmondani a frankot, csak megosztani en mit tapasztaltam. Hatha masnak is segit. Nem vagyunk egyformak, masok az izlesunk is, de lehet vannak jo 5letek amit a masik hasznalni tud. Ez a lenyeg. Otleteles es biztatas. Hajra Csajok!!!!

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Ksz, én is olvaslak és szorítok Neked, nyárra már csinik leszünk:))

      Törlés