2012. április 1., vasárnap

Nagyhét...avagy 50.-k bejegyzés

Éppen azon gondolkoztam mit főzzek a jövő héten,  vettem egy guszta csülköt, nagyon szeretem...
Aztán eszembe jutott, hogy nagyhét lesz, pedig nem is vagyok katolikus, de  a diétámat is a nagyböjt kezdetén indítottam, ebből hiba nem lehet gondoltam, hiszen pár ezer éve ki van találva a holdállással és a természettel összhangban.
Szóval csülkös bableves nagyhéten?-persze fejtett babból, abban kevesebb a kalória- , miért is ne?
Több dolog is eszembe jutott, miért is fontosabb a kulcsíny mint a tartalom, attól valaki jó, sőt jobb ember ha betartja egy adott vallás előírásait, akkor minden rendben van, csíny letudva?
Miért emlékezzek pont húsmegvonással, Valakire aki nem is halt meg? -persze megvannak erre a dogmatikai válaszok, de én nem erre célzok most.
Találtam egy érdekes összefüggést a hit a fogyókúra és az élet értelme között:
Az egyetlen dolog amire igazán érdemes törekedni az életben, az, hogy a lehetőségeimhez képest a legjobbat hozzam ki magamból, lelkileg és testileg is.
Megpróbálni jó, jobb embernek lenni könnyű, mert igazából mindenki tudja mi a helyes, az odavezető út a nehéz, vallás százféle van, de a hit, az egyéni, pont mint a diétában vagy fogyókúrában, vagy életmódváltásban.
Mindenki másra esküszik, van százféle fogyókúra, csodadiéta, kecsegtetnek csodaszereszekkel stb. Ahogyan van rengeteg egyház, szekta, kész receptekkel a mennybe.
De az út, az minden esetben egyéni.
Mire is kell odafigyelni?
Hogy minden nap megpróbáld betartani a felvállalt módszert, esetemben például az 1200 kalóriát!
Van olyan nap amikor sikerül, van amikor kevesebb vagy több a bevitt kalória, van amikor sikerül jó embernek lenni, van amikor nem, de a legfontosabb, hogy törekszem rá és odafigyelek, ez a legfontosabb, a többi már jön magától.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése