2012. április 26., csütörtök

Érdekes

napom volt ma, úgy du. 5-ig (tornáig) egyáltalán nem voltam éhes, erőltettem a salátát, hogy mégis egyek valamit, aztán olyan ehetnék, főleg édeset kívántam, na ilyen sem volt régen...elég összevissza ettem ma, lássuk:

reggel kávé 50
ebéd 50g rozskenyér pirítós, 1 jó adag csirkemell salátával (csmell, saláta, retek, hagyma, répa, joghurt,kevés majonéz) 150+ 250
uzsi: csirkemell saláta, kávé  250+50
       50g szotyi, müzliszelet          147+120
vacsi: epres, banános, kakaós tejbezab 189 (ez fél adag)

összesen: 1206kcal, pedig mennyit ettem...

mozgás: intervall 3 kör, 3 perc futás, tánc, 40perc

Na megyek megcsinálom a teámat, holnap nem tudom még mit főzök, lehet valami főzelék, a grillcsirkéből és a húsból úgy érzem elegem van...még káposztaleves is van, remélem nem romlott meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése