2012. április 25., szerda

Megint grillcsirke

praktikus, mert 2 napig be lehet osztani (kettőnknek is), elso nap megesszük melegen, a mellét kivéve, másnap meg lehet belőle kínai, indiai, tejszínes ragu,  Cézár vagy bármilyen saláta, kevés kalória, finom, olcsó stb.

reggel: kávé
ebéd: 1 comb, 30g savanyított karfiol, kevés light majonéz
uzsi:  kb. ua
vacsi: 40g rozskenyér, 40g csirkepárizsi, 50g zakuszka, 80g retek, hagyma, paradicsom
este: banán és eper natúr, vagy turmixnak?

összesen: 1324kcal

mozgás: több mint 1 óra séta kettecskén ( a tegnapi intervalltól  vádli és comb izomláz)

tegnap egy picit elcsábultam, este bekaptam egy kb. 5g-os szezám snack-et, fele szezámmag, fele cukor, ezer éve volt a kamrában, eddig rá sem néztem, egész fincsi volt:))

2 megjegyzés:

  1. Úgy látszik, ez egy csábulós nap volt, nekem is...

    VálaszTörlés
  2. Még mindig elvagytok? Mikor mentek haza?
    Ma meg édességet ettem volna...megint:)

    VálaszTörlés