2012. április 15., vasárnap

Mérlegelés

Mai súlyom: 79.2kg
Tegnap reggel 79 voltam kereken, de talán elindultam lefele:)
Ma is lenyomtam Tracy-t,  szidtam egy kicsit, jólesett:), viszont zuhanyozás közben éreztem valami keményet a combom hátsó részén, igen izom volt, sőt már látszik a muszklim is ha befeszítem, nahát ilyet, ez a csaj tud valamit!!!
Másrészről, én fogyni szeretnék, szerintem elég izmos vagyok,( majd ráérek izmosodni ha már lefogytam?) jobb lenne heti 2-3 Tracy és 2-3 kardió, franc se tudja!

reggel: kávé, fél adag lencseleves, 60g tk kenyérrel
ebéd: 3 merőkanál húsleves, 2 grízgaluskával, répával
         170g marhahús, 100g salátával
du: 1 müzliszelet
vacsi: 50g marhahús, 100g salátával
ha még éhes leszek, akkor banánturmix

összesen: nem lehet több 1300kcal-nál

mozgás: Tracy-pp 45 perc

Akkor jövő héttől, kardiót is be kell iktatnom, nem nagyon szeretem, a sok ugra-bugrát, de muszáj, kaja rendben van, csak így tovább:))

15 megjegyzés:

  1. Gratulálok a 79 kilóhoz! Képzeld, én is annyi vagyok :) Ez a Tracy kicsoda? Le tudom tölteni valahonnan?

    VálaszTörlés
  2. Na nyomoztam gyorsan egyet a youtube-on :) Tracy Anderson?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én a post pregnancy-t csinálom de van vagy 3 dvd-je, metamorphosis meg Mat, meg ez!
      Torrenten elég hamar megtaláltam!
      Nekem sajna nem sikerült feltelepitenem a kcalnedar--t, framework elobb a 3.1-t kérte aztán a 3.5t és aztán nem jutottam tovább:(

      Törlés
    2. Én is azt a kettőt találtam meg torrentként. Le is töltöm.

      Igazán sajnálom, hogy nem tudod telepíteni, nem tudom mi lehet a probléma... én a céges gépen próbáltam, na ott nem ment, itthon viszont igen.

      Törlés
  3. Jo lesz ez szerintem. No nem tud baromi izmos lenni amugy. Fogyni fogsz rendesen lassu utemben, de folyamatosan. Heti 0.5-1kg a normalis fogyas. Eloszor be kell indulnia (ugy 2 het) es utana menni fog folyamatosan. Hajra!!!

    En kardionak legjobban a futast szeretem (utalok futni amugy), 2 perc futas, 1 perc gyaloglas valtakozva. Illetve lepcsozes. Lepcsozogep vagy ha van lepcso (utcan, lepcsohazban, lakasban) azon fel-le futkosni. Eleg 15-20 perc belole magas intenzitassal kis szunetekkel. Formalja a feneket is nagyon. Egyedul a spinning nem jott be, attol vastagodott csak a combom es nem fogytam.

    Egyszer ugy fogytam 3 kilot 3 het alatt, hogy minden reggel gyors gyaloglasba vagtattam a vasutra meg munka utan onnan vissza. 30-30 perc reggel-este heti 5 nap es 3 het alatt lass csodat, fogytam eleg sokat mindenfele dieta nelkul.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Milyen jó ötletet adtál a lépcsőzéssel kapcsolatosan. Porosodik a tárolómban a taposógépem, elő is kapom :)

      Törlés
    2. Holnap futás, vagy gyaloglás lesz asszem,csak legyen cseppet szebb idő!
      Nálunk 4 emelet van, talán futkározhatnék le fel párszor+ a vádli amit mondtál, ez jó lesz:))

      Hogy vagy? Megerősödtél kicsit?

      Törlés
  4. Csináld a Norbi ducit, teljesen bírható és csak zsírt éget, de mindenhonnan. Amikor csinálom, nekem mindenem izzad. A zumbánál pl nem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajna Norbitól kiver a hideg, lehet te is ezért izzadsz...:)))
      A Zumbát csak bemelegítésnek használom már!

      Törlés
    2. Emlekszel amikor irtam az elejen, hogy kemenyebb/komolyabb sport kell mint Zumba formalashoz es fogyashoz, mert nem eleg? Azt valaszoltad, hogy nagyon szerted... jo is bulizni a zenere, de ha mar tornazunk heti 3-4-szer (raszanjuk magunkat) akkor olyat ami a legrovidebb ido alatt a legtobbet hasznal, amitol nem csak izzsadunk de erezunk egy kellemes faradtsagot es tularado oromot, hogy megcsinaltuk. Tovabba latvanyos valtozast okoz. Ilyen a Tracy amit talaltal, tuti program es melle kis kardio. Hajra! Menni fog! Mukodik! Beindult! Egyutt orulunk!!!! :)

      Ui. Utolag azt fogod csinlani mint en. Azon keseregsz mennyi idot elcsesztel divatos magazinos fogyokurakra es mozgasformakra amikor ehezes nelkul (1200-1400kcal es modositott receptek) kicsit mas mozgastipussal hatasosabb eredmenyt lehet elerni.

      Törlés
    3. Nem mondhatok mást, mint igazad volt, van!
      Azért nem érzem, annyira elvesztegetett időnek, mert csak 1 bő hónapról van szó, ezelőtt nem fogyóztam, talán csak 5 éve az esküvőm előtt, egy 2 hetes tojásos narancsos, buta fogyókúrát, de sztem a stressztől fogytam, nem sokat, jegyzem meg! Elég pufi voltam...

      Amit nagyon élvezek még a tornában, most már érzem, hogy az izmaim mozognak és nem lendületből meg nyakból megy a dolog:))

      Törlés
    4. Ugyes vagy, en majdnem 2 evig altattam magam, hogy mozgas nelkul lehet fogyni. Nem lehet!

      Egyre erosodsz (az alap izmok) es egyre hatasosabb is lesz a gyakorlat. Amikor elered azt a szintet, hogy mar nagyon konnyen megy nem szabad hatra dolni. Meg kemenyebb edzes utan kell nezni. :) Hajra!

      Törlés
  5. Engem is kivert, amíg nem kezdtem el csinálni, utána egészen megszerettem. Mármint a tornáját, Norbit én sem kedvelem, de a duci tréningjét igen. És amit szeretek még benne az, hogy nem csinibabákkal csinálja a gyakorlatokat, hanem magamfajtákkal. De ahogy gondolod.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor csináld Juli:))
      Minden hatásos, ha csinálja a zember lánya!

      Törlés