2012. április 14., szombat

reggel: kávé, 1 bolognai palacsinta, fél melegszedvics: fél szelet pulykasonka, pici vaj, sajt
ebéd: másfél adag lencseleves
du 1 alma
vacsi: párizsi zakuszkával, hagymával, retekkel, paradicsommal + 40g tk kenyér:(

összesen: 1300 kcal-ra becsülöm, de lehet több volt!

mozgás: csak séta, kis hancúrozás a gyerekekkel akiket pesztráltunk ma egy pár órára, játszótér, séta:)

Már  tudom, azért nem reggelizem, mert akkor egész nap éhes vagyok:((

Ma sokat ettem, úgy érzem, pedig holnap lesz a mérlegelés, nem bírtam a lencselevesnek ellenállni, meg este annak a szelet kenyérnek, remélem nem fogok lanyhulni....

Holnapra: húsleves marhahúsból, a marhát majd kisütöm amerikai stílusban-salátával
Mostanában 2 sorozatra vagyok rákattanva, veszem fel, az egyik Fald fel  Amerikát, egy pasi amerikai éttermekben próbálja megenni a legnagyobb adagokat, amiért jutalom jár, általában húst hússal, 2 kilós steaket, asszem 3 kilós pizzát, eszméletlen ételeket esznek az amerikaiak, a spektrumon szokott menni, rengeteg reklámmal, na ezért szoktam felvenni:)(innen az ötlet az amerikai marhasülthöz), a másik a Fogyassz le, a lifenetwork csatornán, új zélandi sorozat, túlsúlyos emberkéket fogyasztanak 8 hét alatt, általában 8-15 kiló között fogynak, ez reggel szokott menni a tv-ben.

Lencseleves:

elég sűrűre sikerült, olyan 6adag lett belőle.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése