2012. április 9., hétfő

Mindez én vagyok, jaj:)

Emlékszik még valaki erre a Bizottság számra?
Ez jutott ma eszembe amikor, a fotókat nézegettem, magamról...
Tudom, hogy kövér vagyok és nem vagyok guszta látvány, de mégis ha magamra gondolok nem ezt a bébibálnát látom lelki szemeim előtt, hanem egy bögyös-faros teltkarcsú ugyan, de formás Nőt:)))
El fogom érni, hogy a tükörből is ugyanaz a Nő  nézzen vissza rám, nagyon remélem és nagyon szeretném és nagyon akarom!

Ma reggel: 79.8 kg

                  márc.26     ápr.09
Magasság   163 cm     163 cm
Súly             81.2kg      79.8 kg
Mell            102cm      104 cm
Derék          90cm         87 cm
Csípő         112cm      110 cm
Comb          70cm        65.5 cm
Kar             35cm        32 cm
Mell a.         92cm       85cm
Vádli           37cm        37cm


a képeket még nem rakom fel, csak majd akkor ha lesz változás, hiszen nem készítettem kiindulóképeket, ezek az elsők..


10 megjegyzés:

  1. Mindent értek, de azt nem, hogy hogy csinálod, hogy fogyás közben nő a melled??? :)

    VálaszTörlés
  2. Igen, en is ezen irigykedtem! Nem fair! :)

    Amugy gratulalok, szerintem van haladas. Nem is szabad nagyobb utemben fogyni, mert az megbosszulja onmagat. En is mericskeltem magam. Kiloban szinte minimalis valtozas de centikben hatalmas.

    A vadligyakorlatom roppant egyszeru es mukodik. Lepcso szelere allni es leengedni a sarkat, majd labujjhegyre allni. A lepcsokorlatban kapaszkodni! 25-szor megcsinalni minden masnap (1 perc alatt meg is van). Ket het utan centiket csokkent a vadlim!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kszi!
      Ez vigasztal, hogy centiben van változás!

      Vádligyakorlatot csinálni fogom!!!
      Lépcső van korlát van, tök jó:)))

      Törlés
  3. Jó mi?
    Kétszer is lemértem és ua. a melltartó is volt rajtam, rejtély, vagy az első volt pontatlan:)))

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok a fogyáshoz, kitartás elvtársnő, a Bizottságért pedig maksziriszpekt!!! :)
    hehh, sosem kommentelem a blogokat, csak olvasgatom motiválásképpen (-18 kilónál járok), de ez a Bizottság szám mégiscsak írásra kényszerített :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ksz:)))
      kamaszkoromban nagyon odavoltam a Bizottságért, húsz éve kb., anno az egész sulinak( Nagyváradon) volt 1 azaz egy darab Bizottság kazettája, azt adtuk vettük kölcsön és hallgattuk rongyosra:DDD
      Szép a fogyásod, mesélj hogy csinálod és mennyi van még hátra!

      Törlés
    2. Ezek szerint nagyjából ugyanolyan ifjú hölgyek lehetünk :D
      (Köszönöm, semmi különös, rajtam maradt sok-sok kiló a harmadik kölök után, a szoptatás befejeztével aztán kiiktattam a lisztet, cukrot, édességet, tésztát, zsíros kaját, majd -10-nél felvettem a nyúlcipőmet...szerencsés alkat vagyok amúgy, amilyen gyorsan meghíztam, szépen le is ment rólam, most 57 vagyok 165cm-hez, szóval azt hiszem kezdek elégedett lenni :)
      (amúgy sosem voltam kövér a terhességeket leszámítva, de bevallom, amennyire zavart a túlsúly, annyira élveztem is a nagy "zabálásokat", szigorúan betartottam a "kettő helyett eszem" szabályt :D, és most utólag jövök rá, hogy mekkora mázlim volt, hogy csak a térdeim tiltakoztak néha, más egészségügyi problémám nem volt...)

      Törlés
  5. Én nem akarok mellben nőni....:((((
    Úgy néz ki, pénteken meglátlak, hogy nézel ki, meg te is engem...:)
    Gratula!!!

    VálaszTörlés
  6. Erről a Bizottság-dalról meg az jut eszembe, hogy a vastagbelem és a fogam már nem e régi...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én meg meglátlak Téged:)))
      Ügyes vagy, ma du úgy 3 után leszek, hívjál!

      Törlés