2012. április 23., hétfő

Reggel is

felpattantam a mérlegre és 77.8-t mutatott, miért nem hétfőn van a versenymérés???
na, nem lényeg de hétfőnként sokkal jobb a súlyom általában, örülök az a lényeg:))

reggel: kávé
ebéd: 1 grillcsirke comb és szárny csalamádéval, kevés light majonézzel
uzsi: lerágtam a grillcsirkét, ami maradt belőle, csalamádéval (melléből holnap kínai lesz)
vacsi: káposztaleves
este: müzliszelet, banánturmix

összesen: 1300kcal+ nem sokkal

mozgás: Tracy pp. 45 perc

Vettem egy szép ruhát, még kell hozzá pár kiló mínusz, május 5.-ig bele kell fogyjak a siófoki találkozóra!
(meg fülbevalót, gyűrűt, meg medált hozzá:))

5 megjegyzés:

  1. Huha, akkor most van motivacio! Milyen szinu?

    Hajra-hajra!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lila és zöld, tiszta retró, egyenes szabású, alul kicsit bővül:)
      Kockás...

      Törlés
    2. Jol hangzik. Indul a party! :)

      ------

      Rad gondoltam nemreg amikor ragasztos papirokat raktam a tukorre, arra irtam le Eniko gyakorlatait. Valamit csak korbeirtam es ott tortem a fejem most melyik kez, hova a lab?! Meg be kell rogzulnie, nem vitas.

      Törlés
    3. :DDD
      Na ezért fogom megpróbálni rávarázsolni a tévére a gyakorlatok sorrendjét és a mozdulatokat, a light intrvallnál nem annyira bonyolult:)

      Törlés
  2. Azt hiszem screenshootokat fogok kesziteni es kinyomtatom a kepeket mint egy magazinban. Az en Moricka abraim (kinomban mar palcikaembereket rajzoltam, jo vicces lett)es a korulirasom edeskeves. ... :)

    VálaszTörlés