2012. április 12., csütörtök

reggel kávé
ebéd gombás ragu + 50g rizs, 100g céklasaláta
vacsi 3 virsli:), 50g tk császárzsömle, 20g túró, 40g zakuszka, hagyma, retek
este: alma, banán (terv)

eddig: kb  1100 kcal és 100g ch, ha megeszem a gyümölcsöket jól is leszek!

mozgás: zumba abs+post pr.
            legalább 2 km gyors séta (fogorvoshoz)

Tracy ma is kikészített, de utána nagyon jól éreztem magam!
Fogorvos leszedte a fogkövemet, mostmár szép nagyon!
Holnap vendégeink jönnek a hétvégére, nagy adag bolognait tervezek, én majd barna rizzsel eszem, vagy csinálok hozzá tk galuskát, na ilyet kombót sem ettem még, de olyasmi mint a gnocchi az meg megy az olasz kajához!
Súlyom változatlan, pedig hajtok keményen, viszont centikben, a ruhákon látom, minden nap van haladás:)
Annyira jól esett a vacsi, hogy csak na, gondoltam csak a felét eszem meg, a többit később, de ez csak futó gondolat volt!






7 megjegyzés:

  1. zakuszka??? jaj, imádom! erdélyi gyökereid vannak?

    VálaszTörlés
  2. Nagyváradi vagyok,lassan 12 éve élek Budapesten, a zakuszkát pedig Anyukámtól kaptam, aki most is Váradon él:)
    Láttam az FB-n, hogy Te Szentgyörgyön születtél:)))

    VálaszTörlés
  3. A zakuszkában pedig ha jó emlékszem 97 kcal/100g a vinettás verzió, abszolút diétakompatibilis:)

    VálaszTörlés
  4. Igen, szentgyörgyi vagyok :) 5 éve élek Budapesten. Kicsi a világ :)
    Csak 97 kcal lenne? Én a nyáron készítettem zakuszkát, de rengeteg olaj kell bele, elég meglepő, hogy csak ennyi lenne a kalóriaértéke... Mondjuk, ez a recepttől is függ...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. http://www.kaloria.extra.hu/konzerv_zoldsegek.html

      itt találtam, igaz amit az olajról írtál, nekem vagy egy üveggel amin nem is látszik olaj, a másik üvegen viszont látszik 1-2 kanálnyi!

      Kicsi a világ, én többször voltam Szentgyörgyön, Kökösben barátaink vannak:)

      Törlés
  5. "Súlyom változatlan, pedig hajtok keményen, viszont centikben, a ruhákon látom, minden nap van haladás:)"

    Az elejen hiaba vesztesz zsirt, kozben epitesz izmot is es feszesedsz. Majd ugy 2 het utan lesz sulyban is valtozas. Ezt kell fenntartati (evesre odafigyelni, nem alulenni es elvezni a mozgast) es latvanyos lesz. Igy nem fog logni a borod sem, feszesedni fog. Ez a tokeletes szerintem. Remlem hamarosan te is tapasztalod. Ugyes vagy! Igy tovabb!

    Bolognait ugy szoktam, hogy sutok vekony palacsintat tk lisztbol cukormentesen, bele toltom a bolognait es egy fel kanal tejfolt, osszecsomagolom. Ra egy kanal light tejfol vagy naturjoghurt, pici reszelt mozarella, atsutni (raolvadjon a sajt) es megenni. Kettovel mar dugig vagyok es lightos kaja. Ha van kedved kiprobalni... Kellemes 7veget.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nahát:)) Pont erre gondoltam a palacsintás megoldásra:))
      Egy barátnőmtől hallottam akinek lisztérzékeny a lánya, neki szokta készíteni, vagy felvágja csíkokra és akkor köretnek is jó!

      A gond csak annyi, hogy nem vagyok egy palacsintás királyné, nem mindig sikerül, de kipróbálom az tuti!!! Összefutott a nyál a számban, pedig most ebédeltem:)))

      Ksz a biztatást, neked is kellemes hétvégét és vigyázz magadra!

      Törlés