2012. május 25., péntek

Böjtnap, vagy valami hasonló

reggel: kávé
ebéd: zöldségleves
uzsonna: saláta: jégsaláta, retek, paradicsom, hagyma, kevés sajt, olíva, só, bors
vacsora: saláta másik fele
este: 1 szelet meggyes-túrós-zabpelyhes sütemény, elég jó lett

rengeteg tea, bodza és víz...

mozgás: kb fél órás láb és kar súlyzókkal

Nos a koncepcióm a  böjtnappal kapcsolatban napszakról napszakra változott, reggel úgy terveztem, ma csak tea és víz, na de látom ott a tegnapi leves, az is lé, az mehet... délután nagyon éhes lettem, egy kis saláta nem árthat gondoltam és valóban, aztán kiderült, hogy holnapra vendégségbe megyünk és sütnöm kéne valamit, akkor már tudtam, bukta az egész, mert úgy is meg fogom kóstolni, rosszat csak nem vihetek el!

Sic transit gloria mundi...:)




azért nem ettem sokat, de legalább sokat ittam.


2 megjegyzés:

  1. Andikam minden oke. Es a kep baloldalan az en vagyok nem te persze futyi nelkul. Csaba azt mondta nekem h egy beindult anyagcseret nem lehet egy nap alatt tonlretenni. Ha meg szamolsz nem volt ez a nap tobb mint 600 kcal.

    VálaszTörlés
  2. Haha, remélem így van ez az anyagcsere dolog :)
    Az pedig nem te vagy és nem csak a fütyi miatt, cicit sem látok :D

    VálaszTörlés