2012. május 24., csütörtök

Kicsit zabálós

reggel: kávé
ebéd: kevés feta és juhtúró zöldségekkel, zöldségleves, 1 adag sztrapacska,  2 kanál káposztás kocka
vacsi: ikeás húsgombóc (nem tudtam ellenállni) 10 db
este: 1 pohár tej kevés sajt, sok sok tea

mozgás: 3 és fél órás séta, legalább

Az ebéd nagyon  jól sikerült, túl jól, részemről ma adtam a ch-nak...
Sajnos még vannak veszélyes étkezésben kilátásban, no ez van, remélem jól fogom venni a további akadályokat...
Ennyi, most megyek mosogatni!

És fáj a hasam az ikeás kajától...hiába elszoktam az ilyenektől, na most akkor jöhet a mályvatea, dupla adag, mert az eddigiek nem sok hatással voltak rám.

3 megjegyzés:

  1. Az ikeas husgomboc nekem is a gyengem, am ugyanigy jartam legutobb, fajt tole a hasam.

    Szoktatok a origon nezni a life.hu-n Takacs Nora videoit? Hogyan legyek jo no rovat. Na ott volt egy video mit kell csinalni a narancsbor ellen. Vicces kis video, jot nevettem rajta. Allitolag torna (na ez megvan ugye), kremezes (most ujra elovettem a kremeket es estenkent kenem a hatsomra es combomra) es sok folyadek (megvan) es azon belul egy "koktel" (ananasz, grapefruit, eper). Na tegnap megcsinaltam, 1/4 ananasz, 1/2 grapefruit, 6 szem eper, 1.5 dl viz. Ilyen pocsek izu valamit. Brrrr. Savanykas tele magokkal es rostokkal. Megittam hosiesen, remelem hat. Tudni kell ezekbol en csak az epret szeretem, de a szepsegert meg kell szenvedni. :)

    Ez volt az uzsonnam amiben ugye semmi feherje... no comment. Amugy mashol is irjak az ananaszt es foleg a grapefruitot. Gondoltam kiprobalom. Majd beszamolok eltunt-e vegre a godorhalmaz a fenekemrol.

    VálaszTörlés
  2. Én szeretném ezt a koktélt biztosan, na ha látok szép ananászt kipróbálom, az biztos!
    Kíváncsi vagyok a fejleményekre!
    Szép hétvégét Neked :)

    VálaszTörlés
  3. Ma javitottam a koktelon. A grapefruitot rostokra szedtem, mert szerintem az elvalaszto lamellak keseruek, szoval lekopasztottam teljesen. Tettem bele meg afonyat es kevesebb vizet. Merfoldekkel jobb lett. Paromnak egy kis banant is tettem bele, neki ugy izlik, en bunozesnek tartottam.

    VálaszTörlés