2012. június 23., szombat

4.nap, Giewont (környéke)


No, elindultunk, sajnos a cél előtt vissza kellett fordulnunk a zuhogó eső miatt, de így  is nagyon szép napot töltöttünk   a hegyen és annyira elfáradtunk, h vacsi után bezuhantunk az ágyba, blogot nem bírtam írni, a férjem pedig elaludta a meccset, pedig nagyon várta ... :))


Kondratov menedékház, 1333 méteren, innen még mentünk vagy 300 métert felfelé, de sajnos teljesen eláztunk, így a visszafordulás mellett döntöttünk, pedig már láttuk a csúcsot és a keresztet, legalább lesz miért visszatérni majd ősszel :)  sokan visszafordultak ez is vigasztal, mert fizikailag bírtuk volna...


reggeli: kávé
tízórai: 1 szendvics
ebéd: fél zurek, fél szendvics
uzsonna: pár szem eper
vacsora: hatalmas gyros tál ( mert megdolgoztam érte:), 1 korsó sör

mozgás: összesen 10 km és 650 m szintkülönbség


2 megjegyzés:

  1. Hú, ez jó magas. :D Eddig a Kékesen voltam, ami magas volt, de oda is busszal mentünk fel. Egyszer én is megmásznék valami ilyesmit. :)

    VálaszTörlés
  2. na én meg a Kékesen nem voltam soha :)
    Jó dolog mászni a legszebb megérkezni és szétnézni, sajnos ez most nem adatott meg, de így is maradandó élmény volt, talán így még inkább mintha megkaptuk volna :)))

    VálaszTörlés