2012. június 8., péntek

Egy kiló le,

egy kiló fel, így telnek a napjaim, ma le nap volt, tehát a hangulatom fel!
Ma nagyon finom saláta levest főztem, római salátából, roppanós maradt a saláta, édeskés-savanyú, szinte 0 kalóriás leves, meg is ettem 4 tányérral :), jó sok kaporral, fokhagymával

reggel: kávé
ebéd: 2 tányér salátaleves, ragu csemege uborkával
uzsonna: 40g müzli, eperrel, barackkal és 120g kefirrel
vacsora: 2 tányér saláta leves
este: valamilyen turmix (barack-banán, vagy eper?)

mozgás: 1 óra jóga

Holnap lecsó lesz, nekem tojással.
Szóval ma 74.4 kiló voltam reggel, ráfogom a teára és iszom még egyet!


6 megjegyzés:

  1. Én valószínűleg beleőrülnék, ha minden nap mérném magam. Viszont tudom, hogy valakinek meg így megy, ez hozzászokás kérdése.
    Milyen fajtában vetted ezt a teát és hol? :D

    VálaszTörlés
  2. Akkor itt válaszolok a korábbi bejegyzésedre is:)
    A ginszeng az az ampullás volt, de attól h étvágyat csinál még nem kell enni, de én akkor nem figyeltem a kilókra, valószínű felpörgeti az anyagcserét... 5 percre lakunk az Árkádtól :)
    reggel felkelek, elvonulok és rögtön mérek, nem bírnám ki :)))

    A teákról: amit eddig ittam az a Fabiani márkájú mályva tea, aszongyák ez a legjobb, és tényleg jó volt.
    Most a DR. Chen féle Ginseng slim- tea mix with herb, az elsőből csak 1 filtert ittam esténként, ebből 2-t.
    Az árkádban a földszinten van egy nagyon jó biobolt, jó árakkal, érdemes benézned ha arra jársz, a közepefele az éttermek környéken van!
    a fabiani 850ft, a másik 900ft volt, de patikákban is van!

    VálaszTörlés
  3. Oh, hát az a kedvenc bioboltom, hetente járok oda. :D
    Köszi a válaszokat!
    (Nekem a kolim van 16 perc sétára az Örstől, de 6 perc trolival.)
    És a ginsengtől el tudsz aludni este? Meg ha jól emlékszem, zöld teás is, szóval tudsz tőle aludni? :) Mert elvileg a zöld tea koffeines, a ginseng meg serkentő, szóval... kíváncsi vagyok. :D

    VálaszTörlés
  4. :) No akkor tudod miről beszélek, akár össze is futhatnánk egyszer, ha van kedved :)

    Én általában későn fekszem le, kávétól tuti nem alszom, de tegnap-tegnapelőtt nem volt gond! pedig 2 filtert iszom este, általában 8-9 között.

    olvastam, hogy oolong teát is ittál, az milyen?

    VálaszTörlés
  5. Jövő hét szerda délutántól következő szerda délutánig a vasárnap délután kivételével ráérek. :D Ezt követően már csak szeptemberben leszek a fővárosban. :) Úgyhogy ezen intervallumon belül összeüthetjük a találkozót! ;):D
    Jó, ha nem volt gond, csak mert volt egy ismerősöm, aki az esti zöld tea miatt nem tudott aludni, de akkor ez valószínűleg nem olyan erős, vagy máshogy hat.
    Oh, az oolongról én csak ódákat tudok zengeni, annyira jó! Általában reggel éhgyomorra iszom meg egyet, de most át akarom állítani estére, mert így napközben hat, és inkább hasson reggelre. :) Amíg el nem fogy, nem is akarok más anyagcseremozgatós teát, és még jó három heti adagom van belőle, csak fel kell készülni. Elvileg reggel-este kéne inni, de elég az egy is belőle. :D

    VálaszTörlés
  6. Akkor jövő hét elején megbeszélhetünk egy időpontot! :)

    Tegnap este még bele is aludtam egy filmbe, hiába zöld tea, a film azért annyira nem volt rossz...
    Kellemes hétvégét!

    VálaszTörlés