2012. június 4., hétfő

Fotók :)

Régen ígértem és szerettem is volna képeket feltenni, de végre ez is sikerült, két kollázst rakok fel, íme :





Az első, tavaly március 15.-én készült (86 kg körül), a második a Nonó-féle verseny kezdetén (április 9 -79.8kg), a harmadik pedig szombaton (június 2 -74 és 75 kg között valahol)
Az utolsó két képen ugyanaz a nadrág van rajtam, ami ugyan gumis, de remélem látszik, hogy már bő imitt-amott :)




Ez utóbbi, pedig a barátnémmal közösen, a második képen az együttesen leadott kilók számát jelezzük kezecskéinkkel :)  -20 kiló összesen, ez nagyon szép, csak el ne kiabáljam!

8 megjegyzés:

  1. Nincs mit elkiabálnod, a tények, tények :)))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon-nagyon látványos változás. Bár már ott tartanék, ahol te, akkor elértem volna a célom...

    VálaszTörlés
  3. Nagyon lájk :) Mennyire látványos 1o kg, hihetetlen!!!! Én tavaly áprilistól januárig 1o kg-ot szedtem fel. Atyaég! Belegondolni is szörnyű, hogy mennyi munka van 1o kg leadásával. 1-1,5 kg-ot havonta meg milyen könnyen felszed az ember lánya, ha nem figyel oda. Grrrrr! Mindegy :) A lényeg, hogy gratula a kitartásodért és persze a bátorságodért, hogy feltetted a fotókat. Gondolom, az arcodon is nagyon látványos.

    VálaszTörlés
  4. Látványos a változás, csak így tovább!

    VálaszTörlés
  5. Julikám, a célunkat el fogjuk érni, ez is tény!
    Nem hagyjuk magunkat és kész :) Kszi a biztatást, pusz!

    VálaszTörlés
  6. Noémi! Ez tényleg nagyon igazságtalan, hogy könnyebben megy fel, mint le :) Mostmár te jössz a fotókkal... :)

    VálaszTörlés
  7. Boszi :)

    Mindig nagyon örülök ha írsz, kszi szépen!

    VálaszTörlés
  8. Kicsit eltűntem, blogot most nem írok, kommenteket se annyira, de folyamatosan olvaslak, és tetszik, ahogy stabilan, kitartóan folytatod a diétát.

    VálaszTörlés