2012. június 5., kedd

Addig jár a diétázó a tilosban,

míg fel nem szed pár dekát, vagy akár fél kilót :(

Ez történt velem a múlt héten, rokonok látogatása, étterem, ebédmeghívás, ballagás és végül az Anyám féle vendéglátás megtette a hatását, ezen nincs mit szépítgetni, csűrni, csavarni hanem bevallani , bármennyire is szégyellem.......                                                  
 de minden pillanatát élveztem :)

Szóval, ma reggel 75 kilót mutatott a mérleg, reméltem ezt a számot már többé nem látom...
De nincs más hátra, mint előre, de az azért elgondolkodtató, hogy ha majd abbahagyom a diétát, mi lesz velem?
Nagyon nehéz most visszaállni, sokszor vagyok éhes és csupa bűnös dolgot kívánok, de pár nap és rendben lesz minden, a nyarunk nemsokára elkezdődik és addig még szeretnék pár kilótól megszabadulni, aztán nyaralás közben odafigyelés, legrosszabb esetben súlytartás és augusztus végétől folytatni a diétát,még az idén szeretném elérni a 65 kilót (esetleg kevesebbet).




Reggeli: kávé
Ebéd: 1 rozskifli, 50g sovány sonka, paradicsommal, sovány kefirrel
Uzsonna: vadas mártás csirkemellel, kb 30g durum pennével
Vacsora: fél adag vadas csirkemellel
Este: banánturmix - ha éhes leszek

megittam kb 2l  teát: hibiszkusz, reszelt gyombér, salaktalanító keverék (1 filter), zöld tea (1 filter), nagyon finom teaturmix lett belőle, remélem hatásos is.

Mozgás: Yoga meltdown, ez is jólesett...

Köszönöm, hogy tegnap annyian megnéztétek a képeimet, ez most külön erőt ad a folytatáshoz :)

2 megjegyzés:

  1. Ez a Yoga meltdown nagyon Jilliannek hangzik. :D (Imádom azt a nőt!)
    Nyugi, a fogyókúra után is minden okés lesz, nem szabad stresszelni rajta. :)
    A képekhez én tegnap nem írtam - lusta fáradt dög voltam -, viszont nagyon jól alakulsz, úgyhogy csak ügyesen hajrá! :)

    VálaszTörlés
  2. persze h Jillian, én is szeretem, olyan katonás, de nem baj legalább nem merem abbahagyni :) igaz ez még csak a level 1!

    kszi, kszi, kszi! általában nagyon optimista vagyok, de akkor is nagyon jól esik a bátorítás és a figyelem :)

    VálaszTörlés