2012. június 14., csütörtök

Gyengus :( és még fel nap is!

Megérkeztek a pihenőnapok, gyengeséggel, nagyon alacsony vérnyomással stb., de ez csak 1 napig szokott tartani, szerencsére...

reggel: kávé
tízórai: müzliszelet
ebéd: gulyásleves
uzsonna: 1 mini pitából pizza (kefir, sajt, gomba, fokhagyma és a tetejére egy kanál zakuszka) csalamádéval
vacsora: meggyes-epres turmix

Délelőtt találkoztunk Mosolytóval, kellemesen elcsevegtünk és elbóklásztunk a boltokban, megvettük a teákat, kiveséztük a Dm fogyirészlegét, jól éreztem én is magam, ősszel megismételjük, sőt csatlakozhat hozzánk bárki, remélhetőleg akkor már nádszálvékonyak leszünk mind :)))

Szóval a nap többi részében elég kóma voltam, a férjem is volt olyan rendes, hogy megfőzte az ebédet amíg mi találkoztunk és nagyon finom lett.

A jógát nem ajánlják az első három napban, így most olvasok róla!


                                                 ez például a felfelé néző kutya :)

8 megjegyzés:

  1. Tisztára Zsömi :)
    Lesz ez jobb is, drága, pihenj sokat!!!

    VálaszTörlés
  2. A jóga engem is érdekelne, olyan jó olvasni ahogy írsz róla! Honnan töltöd le őket és mit ajánlsz egy totálisan kezdőnek?

    VálaszTörlés
  3. Zakuszkaaaa, jaj de megkívántam!!! Habár a zakuszkának köszönhetek kb. plusz 4 kg-t! Tavaly ősszel főztem és decemberig felfaltam vagy 14 üveggel! Éjszaka kiosonni (filmnézés közben), hűtőből elővenni a jéghideg zakuszkát és kanalazni belőle, jujjjj

    VálaszTörlés
  4. Mi az a zakuszka?
    Csodálom az embereket, akik szinte semmit nem esznek ebédig, én már félúton kiszédülnék. Persze szervezet és megszokás sokat nyom a latba.
    Jaj, tényleg, a DM. :D Az már ki is ment a fejemből... Jobb a biobolt. :P;) De még olykor a Müller is.

    VálaszTörlés
  5. A zakuszka erdélyi étel!
    van benne sült padlizsán, ha kint fán sült az az igazi, meg tulajdonképpen lecsó, ez mind ledarálva és üvegbe eltéve. Nagyon finom kenyérre kenve, vagy hús mellé és sokszor rakom a pizzára ha nincs kedvem paradicsommártást főzni! Igaz van benne olaj, de átlag 100 max 150 kcal.

    A biobolt a legjobb, a Müller is jó, de sajna itt a környéken nincs :(

    VálaszTörlés
  6. Ja és a napüdvözlés az egy gyakorlatsor a jógában, bocs, hogy csak most válaszoltam.

    itt megnézheted: http://www.youtube.com/watch?v=ZbMr6GTWkG4

    :)))

    VálaszTörlés
  7. és ugyanez németül :DDDD

    http://www.youtube.com/watch?v=Z0GZKKZKqHY

    VálaszTörlés
  8. Áh, így már ismerem a napüdvözlést, csak jógát eddig angolul csináltam, így a magyar kifejezés ismeretlen volt. :D
    Müller van a Blahán, oda szoktam járni. :)
    Ez a zakuszka nagyon finomnak hangzik! (Imádom a lecsót.) :D

    VálaszTörlés