2012. június 15., péntek

Péntek

reggel: kávé
ebéd: gulyásleves fél tk zsömlével
uzsonna: meggy, 1 csík étcsoki !
vacsora: salátaleves, jó sok
este: eper, cseresznye

Alig várom már, hogy megint jógázhassak és kikerüljek ebből a stagnálásból, ezen a héten még semmit sem fogytam, ellenben híztam, vagy valami ilyesmi, jó ezt betudom a nehéz napoknak, ebben a perspektívában a nehéz szó, új értelmet nyert...

Nem nyafognék, (de most már késő :)) mert utálok nyavalyogni, nem az én terepen, de elég nehezen élem meg, remélem nem érzi úgy a szervezetem, hogy oké, eddig és ne tovább? (az idő is elég vacak)

Holnap valami főzelék, séta miegymás, ennyi voltam mára, mindenkinek szép hétvégét!!!


1 megjegyzés:

  1. Szokott lenni kis stagnálás, ilyenkor nem szabad feladni. Ha ugyanúgy eszel és tornázol, mint eddig, újra beindul, de a szervezetnek is szüksége van időnként egy kis pihire. :)

    VálaszTörlés