2012. június 18., hétfő

Le nap és rohangálás,

kevés (és rossz) evés, de majd bepótolom... betudom a melegnek és a kínainak ami nagyon eltelített, de nagyon finom volt és jólesett!
Ma először, 73 kiló voltam, remélem egy valamit kijelenthetek a 75-t többet nem fogom látni, ehhez tarom magam az utazás alatt és kész!

reggeli: kávé
tízórai ( 11-12 körül) : 1 mini pozsonyi kifli
ebéd  (2-3 körül) : 1 kaukázusi kefir
uzsonna (3-4 körül) : fél adag kínai, negyed adag rizzsel és káposztasalátával
vacsora (most) : 1 banán

de legalább sokat ittam, mozgás helyett rohangálás a hőségben, más már nem is hiányzott, mondhatnám még csak az hiányzott volna...

Holnap első kaja Certovicén,( melynek magyar neve Ördöglakodalma-hágó, nem rossz mi?)  sült karaj meg fasírt, jól kezdődik :)))
Legközelebb képekkel jövök, fényképezőgép lesz nálam és nem félek használni...

Nagyon jó jógás könyveket találtam a könyvtárban, azokat magammal viszem.

Még egy kis ízelítő a Tátrából:


Lomnic :)








2 megjegyzés:

  1. Na, jó... most sárga vagyok... meg korog a gyomrom is.
    Tényleg ne félj használni azt a gépet, én határozottan várom az élménybeszámolót is! :D
    És grat a 73-hoz, szép teljesítmény.

    VálaszTörlés
  2. Varjuk az elmenybeszamolot. Jo kirandulast nektek!!!

    VálaszTörlés