2012. június 6., szerda

Zabkeksz és jóga

reggel: kávé
tízórai: 2 tükörtojás, 100g sütőben sült krumpli, paradicsom, hagyma, áfonyalekvár
ebéd: 2 db saját áfonyás-gyombére zabkeksz (70kcal/db)  kávéval
uzsonna: hagymaleves
vacsora: fél grillcsirke mell salátával

mozgás: Jillian BodyRev. w1 és Vinyasza jóga, egyre jobban megy és egyre jobban szeretem, egy kis ízelítő:


 


van hova fejlődni, de pont ez a jó benne!

Sütöttem ma egy zabkekszet, nagyon finom lett, legalább 3 és fél liter teát ittam meg.
Elfogyott a mályvateám, vettem egy másikat, másfajtát, habár az előbbivel (Fabiani) nagyon elégedett voltam, leszámítva azt, hogy semmi mellékhatást nem éreztem ?, de kilók mentek le szépen, ebben a másikban a mályva mellett még van ginseng és zöld tea! Na majd meglátom ez milyen lesz...

Reggel a kilókkal elégedett voltam, soha többé nem akarom látni a 75-s számot a mérlegen:)

3 megjegyzés:

  1. A ginzeng és a zöld tea nagyon jó lesz a mályvával kombinálva, mármint hatásilag. :) (Bár ginzenget még sosem ittam teaként, csak kb. kétszer kávé formájában.)
    Zabkekszet nekem is kéne már sütni, de napok óta inkább köleskochot tervezek... Lehet, az utóbbi lesz hétvégén, az előbbi meg jövő hét elején, hogy tudjak vinni magammal vizsgázni. :D
    Ügyes vagy, gratulálok a kilókhoz! :)

    VálaszTörlés
  2. Na remélem, hogy hatni fog, eddig nem sok a hatás:) sőt hízom, lassan de biztosan!

    Ginzeng kávé? nem hallottam még róla, én jó régen egyszer szedtem kivonatot, kis üvegcsében volt, na attól felszedtem pár kilót mert olyan étvágyat csinált, és most nem csak a kajára gondolok :)))
    Épp szóló voltam...

    VálaszTörlés
  3. Jaj, hát mitől híznál? :D A teától? :P
    Igen, kávé. Én is néztem nagyot. A kolinkban az automatában van. Cukor nélkül is irtó édes, de egyébként nem mondanám rá, hogy nem kávé, abszolút olyan az íze.
    Amúgy ma olvastam valahol, hogy 3500 kalóriát kell ennünk egy nap, hogy fél kilót hízzunk tőle. Szóval ha picit többet eszünk a kelleténél, és másnap súlyosabbak vagyunk, az csak azért van, mert még nem tisztult ki a szervezetből, de nem jelenti automatikusan, hogy be is épül. :)
    Az ampullás verzióra gondolsz? Venni akartam vizsgaidőszakra egyet, de ezek szerint jól tettem, hogy nem vettem. :)

    VálaszTörlés