2012. július 14., szombat

Itthon, hűvös otthon!

Hazaértünk, szép volt, jó volt, kár, hogy vége...


Délután, csomó vízzel és 1 lángossal a pocakomban 71.8 kiló voltam, nagyon várom a holnap reggelt, az igazság pillanatát. :))) Még az is lehet, hogy fogytam...
Ügyesen ettem az tény, 2x jógáztam és 2x futottam, sokat sétáltunk pancsoltunk, kirándultunk, szóval én megtettem a magamét, utólag örülök, hogy nem vittem a mérleget, mert csak bezavart volna, így volt jó!


Holnap viszont zabanap, töltőnap, vagy irányított elhajlás nap lesz, K. szülinapja alkalmából elmegyünk Ráckevére, a Savoyai kastélyba  ebédelni, nagyon várom...


reggel: kávé
ebéd: 1 lángos
uzsonna: 1 banán
vacsora: 1 csirkecomb csalamádéval
este: lehet egy kevés mogyoró (sótlan)


 a teáim elfogytak, most azon gondolkozom vegyek-e még? majd hétfőn szétnézek a bioboltban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése