2012. július 11., szerda

Vagyok és virulok! és pirulok

kicsit mert eddig nem jelentkeztem, de bonyodalom volt wifi téren valamint vihar ás bunkó és lehúzós kocsmatulajdonosok, no ez van.

Jelentem a kajálás elég jól megy, de amire a legbüszkébb vagyok az a mozgás, eddig minden este edzettem, kivéve  hétfőt amikor a sárkányos nap volt, sőt tegnap majdnem 2 kilométert futottam, én lepődtem meg a legjobban...

Van velünk egy kismama, (3 hónapos a pici lány) minden este elmegy futni, tegnap este vele tartottam és a parton kocogtunk 1 kilométert majd kis edzés és után vissza 1 kilométert, a végén már tényleg futottunk,mert jött a vihar...ma is vele fogok tartani, nagyon jól esett, mikor vége lett...

Az idő remek, a víz csodálatos, még halat is fogtunk és ettünk is, kilókra már nagyon kíváncsi vagyok, mérleg helyett a centit hoztam el és a múlt vasárnapi mérésekhez képest jó eredményeket produkáltam.

Röviden ennyire futja most, legyetek jók, még jövök!!!!


1 megjegyzés:

  1. Kellemes nyaralást! A centi pedig szerintem tökéletes a nyaralásra. Kell a szervezetnek a feltöltődés :)

    VálaszTörlés