2012. július 2., hétfő

Pótlás, tegnap és ma!

vasárnap:

reggeli: kávé, pár szem málna
ebéd: negyed grillcsirke csalamádéval és 1 rozskiflivel
uzsonna: málnás turmix
vacsora: 1 adag lecsó, 1 sült grillkolbásszal és 1 kenyérsarokkal

hétfő:

reggeli: kávé
ebéd: egy kinai leves és egy kis adag (fele) zöldséges, csirkemelles kínai rizzsel
uzsonna: a kis adag másik fele
vacsora: görögdinnyét esetleg málnás joghurtot tervezek

mozgás: kifejezett  mozgás nem volt, de délelőtt rohangálás a hőségben reggeltől délután 4-ig

Vasárnap este, amikor elmentünk a döntőt nézni, akkor még úgy volt hogy a Nonó-féle verseny véget ér ( több mint egy héttel a kiírás előtt) ezért a verseny lezárása felett és az elért eredmény fényében ( elégedett vagyok az elért eredménnyel)  érzett örömömben egy kicsit kirúgtam a hámból, értem ezalatt a frissen sült kenyér dúcát és az egész adag lecsót a fél helyett! :) Aztán mikor hazaértünk, olvasom, hogy minden marad a kiírás szerint és még 1 hét a verseny végéig... igazából örülök, még akkor is ha mi akkor már a Balatonon leszünk és valahol wifi-t kell majd vadászni, a mérleget így is, úgy is vittem volna magammal! Nos előre ettem a verseny végére, tipikus esete forog fenn, de nyertem még egy hetet, úgy megszoktam már a vasárnapi adatküldést (jaj fényképet, nem felejtsek el küldeni) a csevegést a csoportban, remélem lesz még folytatás, rajtam szerintem nem fog múlni, szeptemberig biztosan nem adom le azt a fránya utolsó 7-8 kilót!!!

Még az esti mályvatea is elmaradt, ehhez képest a reggeli kilók rendben voltak: 72.8, úgy szeretném már a 71-t látni, a többiről már nem is beszélve, de először a 71, ha lehet még a héten...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése