2012. augusztus 24., péntek

Péntek

Két jó hírem is van, az egyik megjavult a laptopom (én Kiscsirkének hívom), a másik pedig az, hogy úgy látszik elmarad az idei allergiám, először 2007 nyár végén tört rám és azóta minden évben szenvedtem tőle. az idén még semmi, vártam, de nem jött, szerencsére, lehet a fogyás miatt? Más ötletem nincs, de nagyon örülök, elkepesztő megkönnyebbülés, csak el ne kiabáljam..

reggel: kávé
ebéd: raguleves és indiai csalamádéval
uzsonna: leves és barack
vacsora: 1 tk kifli májpástétommal, kevés camembert, paradicsom-paprika-retek
este: kevés gyümölcs

Ma voltam piacon és gyönyörű zöldségeket és gyümölcsöket vettem, holnapra sült csirkét és sült zöldségeket tervezek, paradicsomlevessel, remélem 2 napra kitart, azután paellat, van itthon fagyasztott kagyló és garnéla, sáfrány és a sok klassz zöldség, hú már alig várom, meg is éheztem...




Ma reggel kereken 70 kiló voltam, megy ez még lejjebb, ebben biztos vagyok :)))

A blogot ősziesebbé és egyszerűbbé tettem, kell a változatosság!

2 megjegyzés: