2012. augusztus 8., szerda

Szerda

súly változatlan de legalább jó :)

reggeli: kávé
ebéd: paprikás csirke durum tésztával és savanyúsággal
uzsonna: dinnye
vacsora: ua. mint az ebéd

szomorkodás van a pólós csapat miatt...ennek is be kellett következnie, ezt mindenki sejthette!
De ott vannak a kézisek és a két arany!!!!

Holnapra van még csirke, utána gulyás lesz a menü 2 napig, aztán vasárnap nekiállok rántott húst gyártani ebédre és egyúttal az útra! Ki kéne már próbálnom a sütőben sült rántott húst, valaki már próbálta?
Nyitott vagyok bármilyen ötletre, javaslatra, korpában bundázásban, csak jó legyen :)

Update:  ezt fogom kipróbálni nagyon jónak tűnik:
http://www.nosalty.hu/recept/sutoben-sult-rantott-csirke?page=1

(Riszotv most veszi át az  aranyat!!!!!! :)

3 megjegyzés:

  1. Mi eddig csak fasírtot sütöttünk sütőben, az egész jól sikerült, picikét másabb volt az íze, hiszen nem volt olajos. Ezen kívül a halrudacskákat a koliban mindig sütőben sütöttem, és az igazán finom volt, szóval valószínűleg a sima rántott húsnak is jól kell sikerülnie. :)

    VálaszTörlés
  2. na majd referálok és kiszámolom a kcal! :)))

    VálaszTörlés
  3. Én nem sütőben, hanem teflon serpenyőben sütöttem rántott húst, úgy, hogy csak pár csepp olajat tettem a hús alá.
    Nem lett rossz, de nem is lett neki tipikus rántott hús íze, a panír is sokkal halványabb és ízetlenebb volt, mint normál esetben.

    VálaszTörlés