2012. szeptember 3., hétfő

1. nap (második felvonás)

Kezdősúly: 70 kiló

találtam egy nagyon jó oldalt: http://kaloriabazis.hu/, itt lehet vezetni az étkezést, mozgást, kiszámolja a kalóriát, tápanyageloszlást, levonja a nap mozgást, kiszámolja a kcal igényt, a fogyás ütemnek megfelelően, szóval mindent, csak egyenlőre nem tudom idevarázsolni, de rajta vagyok...

szóval a mai napom:



1400 kcal-t irt nekem a program, heti fél kilós fogyáshoz, ma jó fél órát sétáltam.
Majd csak szépen belerázódom  a használatába...

Holnaptól futás, csirkepaprikás még van, valami levest kéne még elé kitalálni...

Ja láttátok a fogyás 10 titka című filmet, a spektrumon ment, de le lehet tölteni? Sok új infó nincs benne, de motivációnak nem rossz :)))

8 megjegyzés:

  1. Ha gondolod, nézd meg a myfitnesspal.com oldalt is. Mivel nemzetközi, szerintem jóval nagyobb a már meglévő adatbázisa.

    VálaszTörlés
  2. Regiztem is oda, már régebben, macerásnak tűnt, de lehet visszanézek, hátha megszokom, mégiscsak :))
    Kszi!

    VálaszTörlés
  3. Boszi, most jobban megnéztem és egyre jobban tetszik, majd fogok kérdezni, ha nem jövök rá magamtól... nem fenyegetésképp :)))

    VálaszTörlés
  4. Étkezés megvan, sport megvan, de hol mentem el, vagyis hogyan teszem át a blogomba, pedig nézem már egy ideje..., kszi a segítséget!!!

    VálaszTörlés
  5. Én is myfitnesspal fan vagyok. :D

    Ha a "food" fülön állsz (food diary), legalul van egy sárga gomb-szerű cucc (view full report). Ha ezt választod, kiadja az adott napi kaja és edzés riportod. Innen pedig egy print screen és egy kis paint-es szerkesztgetés után mehet is a blogra. :)
    Kíváncsi vagyok Boszi mást mond-e...

    VálaszTörlés
  6. Tiktak, kszi szépen, az menni fog :)))

    Lehet mást, mert neki úgy látom nem riport van elmentve, hanem maga az oldal, be kell szereznem egy paint-t, már régóta halogatom.

    VálaszTörlés
  7. Én egyrészt lusta vagyok reportozni, másrészt az túl széles lesz a blog.hu-nak, így csak simán print screen, paint (minden windowsban van, nem?), feltöltés.

    VálaszTörlés