2012. szeptember 2., vasárnap

helyzet, az van :)


Vidám s nagyon klassz volt a balatoni kiruccanás, rengeteget nevettünk, fürödtünk, bicikliztünk, tollasoztunk, ping-pongoztunk, jógáztunk, kenuztunk, kosaraztunk, sárkányt eregettünk, szóval igazi aktív kikapcsolódás volt.  A kaja meg ellenállhatatlan, reggeli, ebéd és vacsora és finom és bőséges, pedig light menüt kértem, de elmondhatom legalább kétszer annyit ettem, mint szoktam...
Meg is lett az eredménye, este tele pocakkal (tegnap), írd és mondd 74.4 kiló voltam, reggel pedig 71.4 :DDD (ez mégis hogyan lehetséges???)  Mi lett volna, ha nem sportoltam volna annyit???? brrr...

Ma könnyű napot tartottam sok folyadék, gyümölcs, mozgás csak azért nincs, mert reggel megjött.

Nagy elhatározásban vagyok, decemberig, legkésőbb karácsonyig le szeretném adni a maradék 7-8-9 kilót, heti 4 alkalom mozgás minimum, ebből 2 futás, 2 jóga vagy valami itthoni torna, étkezés mint eddig, ha stagnálás lesz majd kitalálok valamit.

Most látom, ma pontosan fél éve kezdtem el írni a blogot, a nagyjával végeztem, de most jön a neheze, ebben biztos vagyok, de fel vagyok töltődve, tele energiával és motivációval, második felvonás holnaptól indul, tartsatok velem, segítsetek és bátorítsatok, ahogy eddig is, amit nagyon-nagyon szépen köszönök Nektek!


3 megjegyzés: