2012. szeptember 14., péntek

12. nap (fel)




na ez egész jó lett, mozgás helyett ma kötögettem, nemsokára kész a kendő, de nem ringatom magam abban, hogy a kötéstől lefogyok :)))

Ma volt olvasás, a  pincébe levittük a nyári cuccok nagy részét, felhoztam több kiló fonalat, amiket tavaly harácsoltam össze és felpróbáltam a télikabátjaimat és egyik sem jó, pedig szépek, alig használtak...csak akkor veszek másikat, ha már nagyon hideg lesz, hogy remélhetőleg azt már ne keljen lecserélni, nagyot nevettünk ott lent a pincében, K aszonta úgy nézek ki mint egy 56-s  emigráns, Bécsben :DDD (mér pont Bécsben és mér pont 56-s :)))

Most lázas minta (kötés) vadászatban vagyok, azt tervezem karácsonyra a nők kendőt fognak kapni, időben kell elkezdeni a keresgélést.

Holnapra káposzta, utána egybefasírt, salátával és krumplival.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése