2012. szeptember 13., csütörtök

11. nap, szomorkás

Nem tudom mért van ma pocsék kedvem, az idő? talán, elég annyit mondanom, hogy egy kiskanál van a kezemben, abban meg nutella....pedig le napom van!

Nem is ettem valami rendesen, nem is mozogtam, csak takarítottam (lehet ez a hangulatom oka, utálok takarítani, de nagyon)


A zsír megint, de az én levesemről (amit nem számoltam ki) leszedtem az összes zsírt amit csak tudtam...
Főztem egy nagy adag töltött káposztát, vagyis nem töltött, mert lusta voltam, csak apró savanyú káposzta van benne és húsgombócok, hú Nagymamám mit szólna ehhez :))), mélyen lenézte az ilyen tempót és én is :))

Na csak felvidítom magam a nap végére!

5 megjegyzés:

  1. FEL A FEJJEL NE SZOMORKODJ, HA ROSSZ AZ IDO BURKOLOZZ BE A POKROCBA, EGY JO KAVE VAGY TEA ES ELO VALAMI JO KONYVET VAGY MAGAZINT, hozzank csak jovo heten jo el a Wellness de mar alig varom, UGY HOGY LETENNI AZT A NUTELLAS KANALAT

    VálaszTörlés
  2. De rég jártam erre :) Pár hónapja még egy volt a súlyunk, de nagyon elhúztál :) Gratulálok!
    A szomorkás idő tutti a front, az ősz és a takarítás miatt van... Jelentkezel a versenyre? :)

    VálaszTörlés
  3. Bea, ksz a bátorítást, megálltam 1 kanálnál!!! :)

    Noémi, de jó :)) akarok jelentkezni, nagyon motivált anno az előző verseny is? Te?

    VálaszTörlés
  4. A takarítástól én nem szomorkás, hanem gyilkos hangulatba jövök :) és most jól megkívántam a nutellát! Még jó, hogy incs itthon...

    VálaszTörlés
  5. Boszi, akkor ebben (is) rokonlelkek vagyunk, több millió nőtársunkkal együtt :))

    VálaszTörlés