2012. szeptember 19., szerda

17.nap, bőrig áztam...

míg hazaértem, még szerencse, hogy megvettem azt jó kis kabátot :)))

Ma vettem Ceres slim kenyeret, próbából, 1 szelet kb 40 kcal és 7g ch, elég jó, de azért van benne adalékanyag bőven... A suliba vittem szendvicset, mint eddig mindig, megkenem mustárral vagy sajttal, rá a felvágott, paradicsommal vagy paprikával, nekem kérem ennem kell, hiszen fogyózom :)))





Ebédkor volt egy kisebb, de végül szerencsés kimenetelű malőr, a lisztet már lepirítottam, keresem a paradicsompürét, nincsen, főtt húst terveztem krumplipürével és paradicsomszósszal, végül barna mártással és áfonyalekvárral ettük (Ikea style) és nagyon finom volt. ( 2 csapott kanál rozslisztet megpirítok egy kanál vajon, felöntöm kb fél liter vízzel, fűszerezem kevés curryvel, szójaszósszal, pici cukorral, só, bors, jól összeforralom és kész :)

ja és abbahagytam a szenna teát, lusta vagyok  elkészíteni és az élvezeti értekéről szó se essék, jönnek a hideg esték és inkább finom teákat kívánok kortyolgatni,  "...rubin teát és sárga páragőzt...."

8 megjegyzés:

  1. Nálunk a bőrig ázás ki volt csukva, ugyanis este 11re ért ide a jó kis eső...de a hideg az itt van.Akarom látni kabátod!!!

    VálaszTörlés
  2. Szia, ezt a táblázatot, amit használsz az étkezéshez hol találom? köszi:)

    VálaszTörlés
  3. Julikám, remélem hamarosan látod majd! Méregzöld műirha és a karja meg a nyaka kötött, olyan vadász stílus, vagy mi? :)

    Szia kovtama! myfittnespal.com, regisztrálni kell, de utána szinte mindent kiszámol Neked, amit szeretnél, van már magyar oldal is: kaloriabazis.hu az is nagyon jó, talán oda nem is kell regizni! Szívesen :)))

    VálaszTörlés
  4. nalunk meg esonek se hire se hamva 3 honapja, csak a szel fuj meg borult az eg, jo teaZAST

    VálaszTörlés
  5. Kszi Bea, hát itt sem esett sokat a nyáron, Anyám mondta, hogy Váradon sem már nagyon régóta, hátha ez a front elmegy végre felétek is :)))

    VálaszTörlés
  6. Andi! Én is kaptam olyan ímélt, feliratkoztam a múltkor. :D Kell még külön regisztrálni a hírlevelen kívül? Egyébként mehetünk, nagyon szívesen kipróbálom én is! Nekem a most hétvége (a holnap nem) vagy a két hét múlva lenne jó, mert jövő héten otthon leszek, hétköznap meg kizárt... :S

    VálaszTörlés
  7. Julcsi, próbáljuk meg a 2 hét múlvát! Remélem nem akkor jönnek pont oroszok, de ha lesznek az sem baj.

    Elméletileg ez a hétvége is jó lenne, de sztem most kismilliónyian lesznek?!
    Én úgy értelmezem, hogy elég a hírlevére leadott címed bemondása :)))

    VálaszTörlés
  8. Okézsoké. :) (Egyébként ma voltunk arra húgommal, és zárva volt... pedig tegnap/ma kellett volna nyitnia, ahogy az ímélben írták, és a honlap sem üzemel még...) Úgyhogy jobb is a két hét múlva. :)

    VálaszTörlés