2012. szeptember 20., csütörtök

Gombás cézár (diétás és saját verzió)

Szeretem a salátákat is, a Cézár az egyik kedvencem, jól eltalált arányok, kedves sztori, az eredeti receptet szinte sehol nem lehet rendelni, már mindenki a saját ízlése szerint készíti... én is :))



Összevágjuk a zöldségeket és az almát. A gombát csak akkor használjuk ha nagyon-nagyon friss én szeretem a nyers gomba izét, de meg lehet gyorsan grillezni is, akár (én nem tettem, finom lett és gyors)

A tojást tegyük fel főni, vigyázat lágy tojás kell! 

Amíg elkészül összedobjuk az öntetet: 1 kanál olíva olaj (nálam a fele szarvasgombás), egy csapott ek. reszelt parmezán, 2-3 kanál kefir, kevés citromlé vagy balzsamecet, fűszerek: só, bors, fokhagyma, friss vagy fagyasztott zoldfűszerek ízlés szerint, mustár, torma. (szardella is van itthon, de nem akartam kalóriadúsabbra)

Az elkészült lágy-tojásokat óvatosan kaparjuk a salátára, kicsit kevergessük meg, vagy előtte jól összekeverjük a salátát az öntettel és rá a tojást, arra meg frissen őrölt bors és só menjen, de nem lényeges, mert így is úgy is finom lesz :) Kész tálalhatjuk vagy pirítóssal vagy magában, laktató, egészséges, mennyei:))

Én megettem vacsorára az egészet, de kenyér nélkül, szerintem 2 adag volt :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése