2012. szeptember 8., szombat

5. és 6.nap (hopp és kopp)

Tegnap nagyon rosszul, de annál finomabban alakult a helyzet, kezdődött az ebéddel,  tökfőzelék az rendben van, de hogy a sült tarja ennyi kalória legyen...
Aztán a szülinapi buli megkoronázta a napot minden szempontból, jó buli volt, hajnalban keveredtünk haza, K. nem akart inni, csak koccintott a pezsgővel (ja azt is ittam), aztán kólázott, volt mindenféle finomság, ettem még kis chipszet, mogyorót, szóval a lista nem teljes, de már nem keresgéltem az adatbázisban mindenfélét, anélkül is tudom, kb dupláját ettem a napi keretemnél... :)))
Nem bánom, kb 50-n voltunk, sokukkal 2-3 éve nem találkoztam  éééééssss többen nem ismertek fel (a hangulatvilágítás is közbejátszott), aszitték új nőci vagyok :))), persze gratuláltak, faggattak, hogyan és mit mivel stb., ez azért jól esett. K. saját bevallása szerint,  egy két pillanatra, Ő sem volt biztos a dolgában, ritkán hordok magassarkút... :D, ennek örömére táncoltunk, cicáztunk egymással, szóval jól telt.


a mérleg kegyetlen és büntet, ma reggel már megint 70 kiló kereken!

Ma visszavettem, keveset ettem, kicsit sétáltunk és volt egy kis extra alvás a kihagyott helyett. ( elkezdtem megint kötni, ami 170 kcal/óra:))



Holnap félmaraton, Nonós csapat, már várom :)

3 megjegyzés:

  1. Jaj, tök jól esik, amikor így dicsérgetik az embert! :D
    Évek óta meg akarok tanulni kötni... Sorozatok közben annyi sálat megkötöttem volna már... Most nyáron is... Mostanában labdát dobálgattam, mert le kell kötnöm a kezem, úgyhogy kezdek zsonglőr lenni. :D

    VálaszTörlés
  2. nem is tudtam, hogy a kotes ennyi kaloriat fal fel, sajna en nem tudok, hajra a felmaratonra

    VálaszTörlés
  3. Szeptemberben már a karácsonyra szoktam készülődni, sk ajándékok terén, jönnek a hosszú esték és tv nézés közben nagyon jól lehet kötni, tavaly végigkötöttem az egész telet :)) (azelőtt horgoltam, meg keresztszemetem meg ékszereket is barkácsoltam)

    De a kötés nagyon nyugtató és rengeteg mindent el lehet készíteni minimális tudással :)))

    VálaszTörlés