2012. szeptember 9., vasárnap

7. nap félmaraton, találkozások

A Nonós csajok, kedvesek, bolondosak és csinosak, tömören :)))
Egész délelőtt együtt voltunk, követtük a versenyt, közben beszélgettünk, röhögcséltünk, megérte korán felkeni, remélem lesznek még közös alkalmak.

A két futónk előtt, meg le a kalappal, 2 illetve 3 gyerekes anyukák és végigcsinálták nem is akármilyen eredménnyel, pedig tikkasztó  meleg volt, ez volt életem első futóversenye, tetszett a hangulat, az emberek.

Este 6 után el is mentem futni, 1km-t futottam, 1-t joggoltam, de sajnos még mindig nem tudom élvezni, mindig arra gondolok, h nem bírom tovább, meg akarok állni és, hogy mikor lesz már vége :(, lehet ezt nem nekem találták ki, a fejemben kéne valamit átállítani, ebben biztos vagyok...


Futás után derekasan bevacsoráztam és még így sem sikerült megenni a tervezett mennyiséget, sebaj majd bepótolom...aztán kötni fogok ezt: (csodaszép csipkesál, már többször megkötöttem, ez most nekem lesz:)



Holnap resztelt csirkemáj és első nap az iskolában :))) ja és első hivatalos mérlegelés :o)


4 megjegyzés:

  1. Kicsit többet kellene enni ebédre.

    VálaszTörlés
  2. Aláírom, kedves Boszi!
    És értettem :)

    VálaszTörlés
  3. Ez gyönyörűszép... És resztelt máj... Megyek hozzád ebédre. :D:P Bár akkor suliban vagyok... XD

    VálaszTörlés
  4. Én is nagyon szeretem :)))
    Hát akkor jó sulizást Neked is!!!

    VálaszTörlés