2012. december 27., csütörtök

Két ünnep(zaba) között :)

Naszóval, eddig +1 kiló és még hol a vége, holnap megyünk még csak Váradra és aztán szilveszterezni, de ez most jólesik, nem zabáltam egyáltalán, majd január elején levonom a konklúziókat.

Szegény K 24.-én ebéd után belázasodott, megfázott, de tartotta magát, anyósom csomó rántott húst csomagolt nekünk, amit végül én ettem meg, 2 nap alatt, szigorúan csak salátával. Szerencsére volt itthon: kasvirág szirup, manuka (mamóka:) méz, torokcukorka, így ma már elég jól van, ami nem volt itthon sajnos és minden zárva volt, valami kis csontos hús amiből húslevest tudtam volna főzni, csak csirkemell filé volt, de most az is megtette.

A második adag krémes egyszerűen csodás lett, mint a nagymamám barátnőéjé,  3 titka van: a tésztát 3-4 centivel kell nagyobbra nyújtani, mint a tepsi, a krémbe nem kell csak tojás-tej-cukor-liszt (semmi puding vagy por) és jó sok vanília kivonat vagy aroma. Holnap anyámnak is csinálok egy tepsivel. A sacher is finom lett, 3 tábla 50%-s csoki volt benne és a fele lisztet dióval pótoltam... egész ünnep alatt 1 szaloncukrot, 1 szelet krémest és fél szelet sachert ettem, ez elég jó!

Végül súlytartás: mindenféle adatokba botlottam az 1600 és 2400 kalória között,  első körben a myfitnesspal  által javasolt 1650- ha nincs mozgás, ha meg lesz akkor  bővítem az étkezésemet, az ajánlottak alapján. Mozgás csak 3.-tól lesz (max szánkózás, sétálás addig vagy úszás-termál, ha K teljesen meggyógyul).
Halkan és félve írom  letöltöttem az Insanity edzést és már bele is mertem nézni, jó lenne a jóga mellett ezt is csinálni...

Végül, túltettem magam azon, hogy nem lettem sem Eva Mendez sem Monica Bellucci...de még sokat tehetek érte, ugyan K szerint nekem szebb a lábam és a fülem :))) Kszi :))

A rokonok nagyon dicsértek és érdeklődtek,  így kénytelen voltam egy kalóriaszámoló gyorstalpalót és egy jógabemutatót tartani ( a fiatalság egy része fél éve jár jógázni és lepipálom őket a pózokban, örök hálám Jillian) miniruhában!!!

Ma még nem tudtam annyit enni mint az eltervezett, de nem is baj, még nincs vége a eszem-iszom és a terülj-terülj asztalkámnak...


Szerintem idén már nem jelentkezem, mindenkit aki idetéved és valamikor is olvasgatott ölelek és köszönöm a sok biztatást, jó szót, boldog és szeretetteljes újévet kívánok!

3 megjegyzés:

  1. Boldog újévet neked is! :D
    Azért büszke lehetsz magadra, az egy kiló éppen kellemes! Még akkor is, ha ezután is lesz egy-két kajálás.
    Én Jilliant egyszerűen imádom, a fitness-barátnőmnek fogadtam. :D (Most az egyórás kickboxaval vagyok odáig meg vissza. :D)
    Miniruhás bemutató, meg Bellucci és Mendez... hm, de jó! :D
    További jobbulást K-nak! :)

    VálaszTörlés
  2. De Tia Carrere már akkor is voltál, mielőtt lefogytál volna...:) Nem vészes az egy kiló,úgyis lemegy 1-2 nap alatt, majd szilveszkor újra feljön, és 3-ra már újra 64 leszel, meglátod :) Jó szórakozást, jó bulizást!!!

    VálaszTörlés
  3. Mentovics Éva: Újévi köszöntő

    Szeretetben, egészségben
    legyen részed egész évben.
    Légy szerencsés, vidám, boldog,
    felejtsd el a bút, és gondot.
    Kezdődjön hát egy új élet:
    legyen békés, boldog éved!

    Pusza: Sziszó

    VálaszTörlés