2013. március 5., kedd

Budokon, fejenállás és születésnap


Tudok fejen állni! Már többször próbálgattam, de vasárnap végre sikerült, fal nélkül a szoba közepén, nagyon jó érzés! A fél órás budokon jóga végén próbáltam és ment vagy 10 másodpercig, háromszor egymás után. Ma majdnem ráfáztam erre, jól kifáradva ugyancsak jóga után, 1x ment, másodjára viszont jól eldőltem és még egyedül is voltam itthon, szóval kicsit megijedtem, K mielőtt elment mondta is h nem akar a földön találni  mikor hazajön :))) Jól vagyok, azóta kiteregettem, odatettem a húslevest és várom, h kész legyen... ezentúl nem gyakorlom, ha egyedül vagyok!


a fejenállás az aszánák királya :) mindenre jó, még önbizalom növelő is

Szombatra hívtam pár barátot egy laza szülinapi vacsorára, csevegésre, iszogatásra ( igazából 13.-n lesz, de akkor a családdal a a Trófeába megyünk), a menü is kezd összeállni, lesz sült csirkecomb (mézes-mustáros-fokhagymás) hozzá parmezános-morzsás steak krumpli, sült zöldségek és tabouleh tönkölybúzával, mentával, zöldségekkel, ahogy kell és valamilyen saláta, vagy csalamádé. A torta az brutális csokis málnás (ganashe-l a tetején) lesz és ha ezek után megéheznénk, lesz még padlizsán és zakuszka, tk. bagettel, hagymával, paradicsommal, répával és uborkával. Most ez a verzió a nyerő, nem nehéz, nagy része előkészíthető és nem túl drága sem túl macerás.

Egyébként finomakat ettünk a héten és fogunk továbbra is: tegnap krumplileves diós tésztával  ma húsgolyók Ikea módra, holnap lesz a leves és sült hal rizzsel és tartárral, salátával, aztán 2 napra grillcsirke, szombaton meg ugye szülinap.

Kiló lassan normalizálódnak, nagyon lassan... viszont nagy kedvvel edzem mostanában, még a végén megszeretem?

2 megjegyzés:

  1. Még a végén megszereted, meg hát!
    Nagyon ügyes vagy! :D Irigyellek is, mert én még cigánykerekezni se tudok, kezen sem állni, szóval... Huh, van még hova fejlődnöm!
    Finomak az ételek, jó szórakozást kívánok nektek szombatra! :)

    VálaszTörlés
  2. Hú milyen hamik! :) Főzhetnél nekem is :D
    Basszus, én örülök, ha a lábamon meg tudok állni, nem hogy fejjel lefele! Minden elismerésem a Tiéd! De azért óvatosan! :)

    VálaszTörlés