2013. március 10., vasárnap

Jól sikerült a vacsora

Nagyjából az főztem amit terveztem:
narancsos csirke sült zöldségekkel, kölessalátával (tabouleh), hagymás sült krumplival és csemegeuborkával és csalamádéval. A 2 és fél kiló csirkecombot sóztam, borsoztam, fokhagymáztam és éjszakára a hűtőbe tettem. Hagymát, répát, fehérrépát és céklát leraktam egy nagy tepsibe, sóztam, borsoztam és rárakosgattam a combokat, jó fél órát sütöttem (pici vizet tettem az aljára) aztán a következő löttyel locsolgattam még szép piros, fényes és ropogós nem lett: 2 narancs, 1 mandarin leve, 1 kanál méz és 1 kanál vaj, elképesztő lett, elfogyott az utolsó morzsáig...
Tabouleh: 50g köles megfőzve, hozzá hagyma, koktélparadicsom, reszel répa és petrezselyemzöld és menta, só, bors, olíva és kevés borecet.
A hagymás tört krumpli meg libazsírral készült, hibátlan. :)
Úgy gondolom, hogy a vajon és a zsíron kívül kifejezetten diétakompatibilis lakoma lett.

A desszert már más tészta, szó szerint: recept innen és a kép is, az enyém a megszólalásig hasonló lett!


És találtam egy nagyon helyes kontyot, amit már az én hajamból is el lehet készíteni, íme:


kis textilvirágot tűztem bele

A héten megvolt a 4 edzés, ennek nagyon örülök... a jövő héten lesz még szerdán szülinapozás (Trófea) és suli meg nem lesz, így lesz időm letornázni a bevitt kalóriákat, nagy formálódást, így másfél hónap után nem nagyon látok, max a vádlimon, de van idő, nem türelmetlenkedem. Az edzések intenzitása is változó, van amikor jobban van amikor gyengébben teljesítek, de a lelkesedés végre megvan, igaz ez a budokon azért nem könnyű, most ezt a videót nyúzom:



1 megjegyzés:

  1. Jajj, csokitorta! Biztosan nagyon jó volt! :) (Most olvasom a Csokoládé című könyvet, és nem kéne nagyon csokit ennem... :D)

    Kérdezni is akartam a kölessaláta receptjét, úgyhogy köszi. :D Ilyet szoktam egyébként enni, csak olaj és ecet nélkül. :D

    A csirkéd is nagyon jól hangzik, totálisan megkívántam. :P

    Az is jó, hogy tudsz ilyen kontyot csinálni már a hajadból. Én azért szeretem, ha már nem kell sapkát hordani, mert mindig tűzhetem a hajam, és mindig máshogy. :D

    Na, most tényleg minden jó, minden-minden jó! :) Legyen így!

    VálaszTörlés