2013. április 12., péntek

Mi a manó???

Több dolog miatt is, 3 nap kímélő-diétás koszt után, lettem 66.6 kiló!!!! Mára normalizálódott 65.2 kilóra, ki érti ezt? A másik a power plate után olyan izomlázam lett-van, h alig tudtam edzeni a rugalmasságom és lazaságom eltűnt, alig tudtam jógázni tegnap...

Edzés:

Ezek már elég jól mennek:                        
Sirsasana 1 és 2

Per pillanat 2 célom van: kézenállás és vinyásza előre és hátra- ez lesz a nehezebb :)

Kézenállásra jó rávezető lehet az alkartámasz  (pincha majurasana vagy pávatoll póz):






hogy ez menjen, a delfin pózt kell gyakorolni és bátran merni kísérletezni. 
Találtam pár rávezető videót Kinótol, azokat fogom gyakorolni.

Azt hinné az ember  lánya, ha megy a fejenállás, akkor ez gyerekjáték, de egyáltalán nem, hiába csak annyi a különbség, hogy a fej nincs a földön...




 Kino a kedvenc és szeretném azt hinni hasonló alakom van,  és lehetek valaha ilyen kis csinos, kellemesen izmos és gömbölyded mint Ő.
Íme:



A  előre-hátra vinyásza még ennél is keményebb, elborzadva olvasom, hogy évek alatt lehet elsajátítani, de van jó pár rávezető, előkészítő videó, azokat gyakorolgatom és egy szép nap, csak összeáll a kép, vagyis a gyakorlat, erről beszélek:


Most az az ötletem támadt, hogy régi pólókból horgolok magamnak egy jógaszőnyeget, az legalább mosható, egyedi és nem sajnálom majd nyűni, igaz eddig simán a szőnyegen nyomtam, de kell egy kis divatozás.. Turira fel! (esetleg a fürdőszobába egy kilépőt is, prototípusnak)



2 megjegyzés:

  1. Az ördög száma volt az a kiló. :)
    Amúgy nem lehet, hogy mivel kitisztított az a vírus, utána minden tápanyagot felhasznált, elraktározott a szervezeted, és ez látszott meg a mérlegen?
    Jó szőnyegezést, meg hajrá azokhoz a mozdulatokhoz! :)

    VálaszTörlés
  2. Vigye el az ördög, anno sokat láttam ezt a mérlegen, ezt a számot :)
    Ez lehet az oka amit írsz, remélem, elég logikus..
    Köszi, dolgozom rajtuk :)

    VálaszTörlés