2013. április 9., kedd

Élmények

Vasárnap volt a fegyences csoport első találkozója, nagyon örülök, hogy elmentem, másnap még a lábujjaimban is izomlázam volt és mára sem múlt el teljesen. Nagy adag motivációt és energiát kaptam a fegyenctársaktól, mindenki kedves és közvetlen volt, arról nem is beszélve, milyen ügyesek, erősek és izmosak az elítéltek :)

cikk+ képek : ehun e

itt látszom egy kicsit: a három a kislány közül középen, egyenes híd közben.
Kár, hogy nem tudtam végig maradni, de remélem lesz hamarosan újabb találkozó! Viszonylag jól mentek a gyakorlatok, ment a teljes híd állásból és a fejenállás is, büszkeség... És fogtam kettlebellt, kicsit emelgettem, jópofa :)

Ma power plate edzésen? voltam egy fogyis társammal bótoltam a 3 alkalmas edzést, meglepően keményen megdolgoztattak a gépen, guggolás, kitörés, rugózás és a végén volt kb 5 perces lazítás, az nagyon jól esett, végül kissé remegő lábakkal végeztem. Összességében jó volt és hasznos.

Ma és tegnap még diétás-kímélő étrenden vagyok, még nem 100%-s az emésztésem.( köménymagleves, zöldséges rizottó, saláta, pirítós, ilyenek)

Átgondoltam és átvariálom az edzéseimet:
20 perc harcos (warrior) jóga
fegyenc- aktuális lépések és gyakorlatok
videómegosztóról rövid 1-1 spéci jóga póz gyakorlása
ez 3 x egy héten, 2 x a megszokott séta ( másfél-két óra)

Szeretnék bővebben írni az edzéseimről, dokumentálni a fejlődést, tapasztalatokat satöbbi.




4 megjegyzés:

  1. Hajrá, hajrá! Büszke vagyok rád!

    VálaszTörlés
  2. Lementél állásból hídba? Nagy gratula :)

    VálaszTörlés
  3. Kösz! Néha még fel is tudok állni belőle, de még kell erősíteni a törzsizmokat.. most a alkartámasz és utána a kézenállás a célom!

    VálaszTörlés